Hè una funivia una suluzione à u prublema di trafficu di Istanbul?

Hè una funivia una suluzione à u prublema di trafficu di Istanbul: 7 suggerimenti sò stati presentati chì puderia esse una suluzione à u trafficu di Istanbul. Ci sò parechji interessanti in questu.
I MODI NOVU sò ESSENZIALI

Spécialiste en urbanisme Prof. Dr. Recep Bozlagan hà dichjaratu chì u trafficu in Istanbul hè in crescita ogni ghjornu è chì e novi strade per Istanbul duveranu esse custruite. Bozlağan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Perchè u pruduttu naziunale grossu hè triplicatu. Parallelamente à questu, a pruprietà di i veiculi in Istanbul hà radduppiatu. È perchè a cità hà crisciutu assai, u trafficu hè diventatu cusì. Quandu avemu pigliatu tutti questi in contu, a densità di trafficu in a cità s'arrizza à un altu livellu. Mettimu e mani nantu à a nostra cuscenza ; A Municipalità Metropolitana di Istanbul face investimenti seri per Istanbul. Nove linee di metro sò ghjunte. Un novu ponte hè custruitu. Ma ci hè una grande opposizione à questu. Un certu gruppu di pirsuni si lagnanu è criticanu u trafficu, ma i stessi persone s'opponenu ancu à i novi prughjetti per riduce u trafficu.

E STRADE NOVE ÙN DEVERU ESSERE APERTE PER U Sviluppu

Bozlağan hà dichjaratu chì novi strade sò state aperte in Istanbul, ma da quandu u circondu di e novi strade aperte per a custruzzione, a densità hè aumentata quì. Bozlağan hà dettu ciò chì segue nantu à u sughjettu: "E zone di trasfurmazioni urbane anu da esse valutate. A nova terra deve esse prodotta quì. L'aumentu di a densità di zonificazione deve esse ripresa nantu à l'insediamenti storichi è l'arterie principali è spustate in lochi cum'è Kurtköy è Büyükçekmece. Per esempiu, ci hè un prublema seriu in quantu à i trasporti in Bomonti. Ma in ritornu, piazze alte, grattacieli è centri cummerciali sò custruiti quì. Questu complica ancu più u trafficu congestionatu. Tepeüstü, Kozyatagi, CevizliL'arterie principali chì portanu à e regioni , Kartal è Ataşehir sò digià congestionate. U trafficu diventa una grande prova postu chì sti lochi sò più affollati di novi custruzzioni. A cità hà bisognu di novi arterie principali ".

LINEE METROBUS DA ESSERE AUMENTATE

Bozlağan hà dettu chì u trasportu publicu duverebbe esse usatu invece di i veiculi individuali per usà u trasportu cù roti di gomma in modu più efficiente è hà dettu: "Ancu s'ellu hè criticatu per via di a so densità, Metrobus hè utilizatu da 1 milione di persone ogni ghjornu. Pensu chì u metrobus hè un prughjettu assai bonu, altre linee di metrobus deve esse custruitu.

Prima di tuttu, u metrobus deve esse allargatu à Tuzla in u latu anatolia. Custruendu novi linee di metrobus in rotte cum'è Esenyurt-Aksaray, Mahmutbey-Kavacık, Harem-Tuzla, Yenikapı-Küçükçekmece, strada costiera Bağdat-Kalamış, a necessità pò esse soddisfatta è a pressione annantu à a linea di metrobus esistente pò esse ridutta.

QUASI 20 ROPE LINES POSSIBILI COSTRUITE

Recep Bozlagan dichjara chì Istanbul hè un stabilimentu custituitu di colline è valli, è chì i funi di funi pò esse custruitu trà sti colline. Eccu i novi linii di telecabina da esse custruitu; "Seyrantepe-Nurtepe, Baltalimanı- Hisarüstü, Anadoluhisarı-Kavacık, Çubuklu- Kavacık, Beylerbeyi- Altunizade. In listessu modu, quasi 20 linee di funivia ponu esse custruite in Istanbul. Inoltre, dui cuntinenti ponu esse cunnessi l'un à l'altru per telefuninu via u Bosforu ".

SOLUZIONE À PONTE TRAFFIC VEHICLE FERRY

Dichjarà chì e linee di battelli duveranu esse sviluppate è aumentate per allevà u trafficu di u ponte, Bozlağan hà dettu ancu: "L'attuale battellu Harem-Sirkeci hè insufficiente. harem-Kabataş, Kabataş-Beylerbeyi, Baltalimanı-Çubukçu, Yenikapı- KadıköyU trafficu stradale pò esse alleviatu aprendu linee di battelli trà e rotte , Zeytinburnu-Bostancı, Ambarlı- Yalova è Mudanya. I novi rotte di ferry da esse custruitu ùn sò micca assai caru ", disse.

U NUMERU DI BIGLI DEVI ESSERE QUANTU U NUMERU DI RUSSIE

Recep Bozlağan, espertu di pianificazione urbana, hà dettu: "Una di e ragioni più grande per u trafficu di u ponte hè u numeru elevatu di cabine di pedamentu" è hà enfatizatu i seguenti nantu à u sughjettu; "In a strada di quattru corsie, truvemu 16-17 cabine di pedamentu à una volta. Siccomu a strada scende à 4 corsi dopu à i cabine di pedaghju, ci hè un gonfiore in questa zona è questu gonfiore afecta u restu di i cabine di pedaggio. In u passatu, postu chì i pagamenti in cash sò stati fatti à l'entrate, ogni veiculu perdia u tempu vicinu à 2 minuti.

Tuttavia, avà pudete passà u box office in 3 seconde postu chì ci hè un sistema OGS è KGS. Hè per quessa chì tanti box office ùn sò micca necessarii. U numaru di cabine di pedamentu deve esse uguali à u numeru di corsi. Questu hè veru micca solu per i ponti, ma ancu per e strade di pedamentu cum'è Mahmutbey.

PARCHEGGIU À FERMI DI METROBUS

Bozlağan hà ancu parlatu di a necessità di parcheghju intornu à l'arterie principali di Istanbul, induve ci hè trasportu publicu, è hà dettu: "Alcune di e metro, tram è fermate di metrobus duveranu avè grandi parcheggi. Almenu se a ghjente ùn usa micca u trasportu publicu quandu abbanduneghja a so casa, ponu cuntinuà à queste zone cù u trasportu publicu. Questu pò esaltà a pressione di u trafficu nantu à l'arterie principali. Inoltre, l'alberghi è i centri cummerciali in i centri di a cità duveranu almenu mette alcuni di i so parcheghji dispunibuli per i citadini fora di a settimana ", disse.