Tram in Samsun hè liberu trà 19.00-01.00

U tram in Samsun hè liberu trà 19.00-01.00: u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Yusuf Ziya Yılmaz, chì cuntinueghja a vigilazione di a demucrazia senza una pausa, hà annunziatu chì u tram sarà liberu trà 19.00-01.00 durante a vigilazione di a demucrazia.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, chì hà cuntinuatu a vigilazione di a demucrazia senza una pausa, hà annunziatu chì u tram sarà gratuitu trà 19.00-01.00 durante a vigilazione di a demucrazia.
Dopu à u tentativu di colpu senza successu di i membri di a giunta di a FETÖ in l'esercitu, migghiara di citadini, chì riempianu e piazze ogni sera à a chjama di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, cuntinueghjanu a so vigilia di a demucrazia.
Ogni sera, a piazza Samsun Cumhuriyet hè inundata da i citadini di diverse parti è distretti di a cità. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, chì cuntinueghja a vigilia ogni notte cù migliaia di citadini, dà ancu un grande sustegnu à sta festa di a demucrazia di massa cù tutti i so mezi in questu prucessu cum'è a municipalità metropolitana.
Tram gratuitu trà 19.00-01.00
Osservendu chì parechji citadini utilizanu u sistema ferroviariu per vene à a vigilazione di a demucrazia, u presidente Yılmaz hà datu struzzioni à u populu di Samsun, chì hà difesu a Republica è a demucrazia fendu ogni tipu di sacrifici, per furnisce un accessu più faciule à a piazza è hà urdinatu à u trenu ligeru. sistema per furnisce u trasportu gratuitu trà 19.00-01.00 finu à chì a vigilazione di a demucrazia cuntinueghja.
U presidente Yılmaz hà dettu: "U populu di Samsun hà pienu è cuntinueghja à riempie e piazze dendu una lezione di demucrazia da a notte di u 15 di lugliu, quandu u nostru presidente hà fattu a chjama. Issi abnegatori vanu à travaglià a matina è empianu e piazze à a sera per prutege u so paese è a demucrazia. Chì possu fà per queste persone ? Avemu pigliatu una decisione per almenu fà chì sti belli parsoni si sentenu à l'aise quand'elli venenu in piazza di a Republica è quand'elli tornanu in casa soia. Durante a vigilazione di a demucrazia, chì continueremu finu à chì u nostru presidente dice bè, aghju datu struzzioni à i nostri citadini per prufittà di i nostri veiculi di u sistema di ferrovia leggera gratuitamente trà 19.00 è 01.00 ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*