U trenu hà causatu un focu di furesta in Kütahya

U trenu hà causatu un focu forestale in Kütahya: In u focu forestale in u distrittu di Tavşanlı di Kütahya, circa 1 ettari di zona forestale è 200 decares di granu sò stati danni.
U focu hà cuminciatu cù l'ignizione di erba secca à u latu di a ferrovia trà i paesi Karapelit è Güzelyurt. U focu, chì si sparse à a zona forestale vicina è u campu di granu piantatu in pocu tempu, hè statu intervenutu da a Direzzione Regiunale di Foresta è i bomberi di a municipalità di Tavşanlı è 2 elicotteri di u focu.
In u risultatu di a risposta rapida, u focu, chì hè statu purtatu sottu u cuntrollu, hà danatu circa 1 ettari di pini è 200 decares di granu.
U Manager Regionale Forestale, Adnan Kayim, hà dichjaratu chì anu determinatu chì u focu hà iniziatu da u latu di a ferrovia è hà dettu: "Avemu determinatu chì u focu hà scoppiatu dopu chì u trenu passava per a ferrovia. I scintille chì sò surtiti durante u passaghju di u trenu ignite l'erba secca à u latu di a ferrovia è u focu hà cuminciatu à i punti 7-8 è ghjunghjenu à a zona forestale. In u risultatu di l'intervenzione rapida di e nostre squadre, avemu u focu sottu cuntrullatu prima ch'ellu s'intensificheghja ". disse.
Kayim hà nutatu chì i travaglii di rinfrescante cuntinueghjanu in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*