11 morti in un accidente di trenu in Germania

U numeru di morti in l'accidentu di trenu in Germania era 11: L'ultima persona mancante in l'accidente di trenu chì hè accadutu eri matina in Bad Aibling, Baviera, Germania, hè stata trovata morta sta matina. In una dichjarazione fatta da a polizia di Rosenheim, hè statu dichjaratu chì u numeru di morti in l'accidente hè aumentatu à 11.
L'errore umanu hà causatu a scontru di i treni Meridiani chì viaghjanu trà e stazioni di Holzkirchen è Rosenheim in Alta Baviera, secondu stime preliminari. Sicondu i rapporti iniziali di i media, un travagliadore di a ferrovia hà disattivatu manualmente u sistema di signalazione automatica per permette à a locomotiva tarda di passà. Intantu, u trenu chì vene da a direzzione opposta hà ricivutu un signalu di passaghju è hè accadutu un terribili accidente.
Hè statu dichjaratu chì ci era circa 150 passageri nantu à i treni à u mumentu di a scontru. À a fine di i sforzi di salvezza realizati da circa 700 squadre di salvezza, i corpi di 11 persone sò stati truvati. Hè statu arregistratu chì ci sò stati 18 feriti in l'accidentu, di quale 63 eranu feriti seriamente è 81 eranu ligeri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*