L'affari di Konya Inspected Aladag

cunyaderbent aladag
cunyaderbent aladag

U presidente di a succursale di Konya, Lütfi Şimşek, è i so cumpagni di l'Associazione d'Industriali Indipendenti è Imprenditori (MUSIAD) anu fattu investigazioni in Aladağ in u distrittu di Derbent, induve u travagliu hè fattu per fà di Konya un centru di sport invernali. Şimşek hà dettu in una dichjarazione à i ghjurnalisti chì anu vistu chì i travaglii cuntinueghjanu rapidamente.

Şimşek hà dichjaratu chì, ancu s'ellu ùn ci hè neve in u centru di a cità è i distretti, Aladağ hè sempre coperto cù un velu biancu è hà dettu: "Fighjemu da a perspettiva di un investitore. Un citatinu chì vene in u centru di a cità in aereo o in trenu à alta velocità hà a pussibilità di ghjunghje à e piste di sci à strisce blu è rosse, cù una distanza di circa 50 chilometri.

Spieghendu chì sempre cercanu di sustene a custruzzione di un centru di sci in Aladağ, Şimşek hà dichjaratu chì u centru aghjunghjerà valore à a cità è furnisce una opportunità per u turismu all'aperto fora di a stagione di sci.

U sindaco di Derbent Hamdi Acar, invece, hà dichjaratu ch'elli acceleranu i travaglii per chì u centru di ski pò esse apertu in i prossimi mesi d'invernu.

Spieghendu chì visitaranu i deputati di Konya è u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu in i ghjorni à vene, Acar hà dettu: "Prenderemu à u nostru Primu Ministru di susteneci à dichjarà u Centru di Ski Aladağ un centru turisticu cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri è di accelerà. su."