A Linea di Metro Levent Rumeli Hisarüstü hè stata aperta cù una Cerimonia

Mappa di Accessu à i Sistemi Ferroviari di Istanbul
Mappa di Accessu à i Sistemi Ferroviari di Istanbul

A cerimonia di apertura di a Linea di Metro Levent Hisarüstü hè stata cun a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Ahmet Davutoğlu, u ministru di i trasporti Feridun Bilgin è u presidente IMM Kadir Topbaş.

A cerimonia di apertura di a Linea di Metro Levent-Hisarüstü hè stata cun a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Ahmet Davutoğlu, u ministru di i trasporti Feridun Bilgin è u presidente IMM Kadir Topbaş. "Avemu sempre più vicinu à u nostru desideriu di fà di Istanbul una cità cù unu di i sistemi ferroviari più lunghi di u mondu, cù ogni nova linea di metro aperta", disse Erdogan.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hè statu invitatu à u podium prima di a ceremonia di apertura, hà salutatu i participanti è hà desideratu bona furtuna à a linea di metro. Erdogan hà dettu: "Vogliu a benedizzione di Diu chì a linea aghjunta à u sistema di Metro di Istanbul serà benefica per u nostru paese, a nostra cità è i nostri concittadini. Felicitate u nostru Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul, è tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu, per avè purtatu sta linea di metro in Istanbul ".

"Avemu travagliatu per avè a linea di sistema ferroviaria più longa di u mondu"

Esprimendu chì stanu travagliendu per avè a linea di sistema ferroviariu più longa in u mondu, u presidente Erdoğan hà dettu: "Questa linea, chì hè custituita da stazioni di l'Università Levent, Etiler è Boğaziçi, hè di 3 mila 194 metri è hà un investimentu grossu di 99 milioni d'euros. , è hè stata cumpletata cù a cooperazione di u nostru ministeru è a nostra municipalità metropolitana. Cù ogni nova linea di metro aperta, ci avvicinamu più à u nostru desideriu di fà di Istanbul una cità cù unu di i sistemi ferroviari più longu di u mondu in u trasportu publicu. Da u latu più orientale di a cità à u più uccidintali, i mo cari fratelli, aghjuntemu constantemente novi à a linea di u sistema ferroviariu chì si estende da u sudu à u nordu. Avemu cunnessu stu sistema à a linea di Marmaray sottu u mare. Di sicuru, avemu avutu un amore è una crush quì. Chì era quellu? Diciamu chì Fatih Sultan Mehmet hà guidatu i navi da a terra, chì ci cunvene? Avemu pruvatu à ottene questu sottu u mare è avà Marmaray travaglia assai bè, grazie à Diu. Avemu dettu chì questi ùn bastavanu è avemu fattu u passu di u tunnel Eurasia. Cù u tunnel di Eurasia, u sistema di pneumatici à dui piani serà apertu l'annu prossimu. Trà i dui ponti chì u nostru stimatu presidente s’hè appena citatu, hè avà annunziatu u prugettu di u tunelu à trè piani. Spergu chì i so fundamenti seranu posti in un futuru vicinu ", disse.

"L'OPUSISIONE VENUTA IN ISU PAESE PER DISTRUGGIU, NON PER COSTRUIRE"

Cuntinuendu e so parolle criticendu l'opposizione, Erdoğan hà dettu: "Questa hè una questione d'orizzonte, questa hè una questione d'amore. Vede, custruemu ancu u ponte Yavuz Sultan Selim. Attualmente, a custruzzione di Yavuz Sultan Selim Bridge cuntinueghja rapidamente. E strade sò cuminciate à esse custruite, i treni d'alta velocità passanu à mezu à i quattru partenze è quattru arrivi. L'uppusizione era ancu disturbata da questu. Avè una stela in stu paese. Perchè sò ghjunti in stu paese per distrughje, micca di custruisce. Istanbul hà attualmente un sistema di ferrovia di più di 144 chilometri. Avemu u scopu di ghjunghje à 2019 chilometri in 430 cù i prughjetti chì sò in custruzzione è in a tappa di preparazione. Sapemu bè chì u prublema di trasportu di una di e metropoli più grande di u mondu cum'è Istanbul serà solu risolta in questu modu. Avemu fattu una longa strada nantu à sta strada. Ancu i sistemi ferroviari, chì sò solu avà in serviziu, anu datu à Istanbul un grande respiru in termini di trasportu. Avemu da esse interessatu à u trasportu publicu. Altrimenti, ci hè una vittura sottu à noi è una seconda vittura in a stessa casa. Spergu chì, cum'è stu sistema si espansione constantemente cù novi prughjetti, u trasportu diventerà un piacè per i residenti di Istanbul, micca un turmentu. L'immensa rete di trasportu dispersa in ogni angulu di a cità aumenterà ancu l'attrattiva è u valore di a marca di Istanbul. Cum'è Istanbul, chì hè a locomotiva di u nostru paese in a scienza, u cummerciu, l'arti, u sportu è parechji altri campi, diventa più forte, Turchia cuntinuerà versu i so scopi in una manera assai più determinata. Veju a Linea di Metro Levent-Hisarüstü cum'è l'ultimu sistema di sta missione impurtante in u campu di u trasportu publicu ", disse.

"Ogni ghjornu, vedemu a disgrazia di quelli chì vedenu ISTANBUL cum'è una porta à l'ingressu puliticu è cummerciale"

U presidente Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Comu dicu sempre, Istanbul hè Turchia, ma ancu Istanbul hè l'Europa è l'Asia. In più di a so situazione geografica, Istanbul hè u puntu di scontru di tutte e civiltà. U serviziu di una tale cità ùn hè micca solu pussibule cù cunniscenze è prughjetti, pudete serve solu questa cità s'ellu vi dedicà tuttu u vostru core è l'ànima. Ogni ghjornu vedemu a disgrazia causata da quelli chì vedenu Istanbul cum'è una fonte di prufittu puliticu è cummerciale. Di sicuru, questu serà u destinu di quelli chì guardanu sta cità micca cù l'ochji di u core, ma cù l'ochji di prufittu. Fighjemu à Istanbul cù i versi di u Maestru Necip Fazıl. Istanbul hè a nostra vita è sta cità, chì ùn hà casa altru chè Turchia, hè una cità chì trascende u tempu è u spaziu. Quelli chì ùn fighjanu micca à Istanbul cù questu ochju solu l'inquinanu, solu u sfruttanu. In fattu, l'anu contaminatu per un bellu pezzu in u passatu. L'anu inquinatu cù strutture illegale, l'anu contaminatu cù muntagne di basura, trascuratu è inquinatu u bellu Cornu d'oru, disgraziatu cù a contaminazione di l'aria, distribuitu maschere, contaminatu da a so storia, cultura, identità è natura. I mo fratelli è sorelle, avemu sperimentatu è sustinutu un cambiamentu è trasfurmazioni cù i passi chì avemu fattu in a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul, è simu ghjunti à questi ghjorni. Inseme cù i nostri amichi, avemu luttatu contru à questu in tutta a nostra vita pulitica. Durante u nostru Primu Ministeru, avemu fattu sti passi decisivamente in tutta a Turchia, in particulare in Istanbul. Avemu travagliatu per riparà a distruzzione fisica di e cità, passu à passu, cuminciendu cù a distruzzione in u core di e persone. Avà, cum'è u presidente, cuntinuemu nant'à sta strada cù a listessa determinazione. L'amore è l'affettu per Istanbul in u mo core hè diventatu più forte è più forte ogni annu. Fighjulu Istanbul cù i stessi sentimenti. Mentre sta ànima hà sta pelle, u mo amore per Istanbul ùn finisce micca, u mo amore per Istanbul ùn si trasformerà in cendra.

"A COALIZIONE, CHE HÈ A PROMESSA ELETTRONICA DI I PARTITI DI L'OPPOSIZIONE, SIGNIFICA A VECCHIA TURCHIA, SIGNIFICA A DIMINUZIONE DI TURCHIA"

Dichjarà chì a Turchia, chì avanza versu i so scopi di u 2023, hè ghjunta à una nova crucivia, Erdoğan hà dettu: "L'ambiente di fiducia è stabilità furnitu da u forte guvernu di partitu unicu in l'ultimi 12 anni hà purtatu Turchia finu à quì. Turchia, chì hà crisciutu trè volte in 12 anni, hà pigliatu u so postu in a storia cum'è una vera storia di successu. Ma induve vene u nostru paese, avemu bisognu di novi arnesi, di novi opportunità, di un novu sistema di gestione. Vede, Turchia hà passatu 70 anni di l'ultimi 40 anni di u sistema multipartitu cù coalizioni. Quasi tuttu ciò chì hè statu fattu in Turchia oghje hè u pruduttu di i restanti 30 anni di regula di partitu unicu. Quelli chì anu arrubatu 70 anni di sta nazione in u passatu volenu avà chì u listessu ordine cuntinueghja. Avemu un partitu di l'uppusizione chì u so prughjettu hè una coalition in l'alizzioni, o ci sò partiti di l'uppusizione. Chì dicenu avà ? Fighjate, questu hè assai significativu, dicenu, simu pronti per furmà una coalition. Vedenu u risultatu da u principiu. Dicemu chì i guverni di coalizione facenu sempre perde Turchia. Ellu disse: "Se truvamu una maiurità abbastanza dopu l'elezzione, formeremu una coalition". Sta spressione significa chì simu disposti à fà perde Turchia. Questu significa chì ùn vulemu micca stabilità è sicurità in Turchia. Tuttavia, dicemu chì ancu i forti guverni unipartiti ùn sò più abbastanza per a Turchia, sta cammisa hè troppu chjuca per questa taglia. Dicemu chì per custruisce a nova Turchia, avemu bisognu di una nova Custituzione è un sistema presidenziale cun ella. U prughjettu chì Turchia hà bisognu per u so avvene ùn hè micca una coalition, questu hè ", disse.

"A NOSTRA NAZIONE SAI BEN COALISTI"

Erdogan hà dettu:

"A nostra nazione sà assai bè ciò chì sò e coalizioni. A coalizione significa crisa, inflazione, disoccupazione, miseria è fallimentu. Avemu vistu a so storia. A coalizione significa una mansa di elite, una mansa di ricchi è una manata di burocrati attaccati à u spinu di a nazione cum'è una tick. Coalition significa mendicà per uni pochi di centu milioni à e porte di u FMI. A coalition significa a perdita di i ritirati, i travagliadori, u cummerciante, u funziunariu, è a reputazione di trè o cinque ricchi chì aghjunghjenu soldi à i so soldi cù un altu interessu. Coalition significa vechja Turchia. Fighjemu à a nova Turchia. In altri palori, quelli chì ùn pudianu riunite per a Turchia per ghjunghje à 2 trilioni di dollari di pruduttu naziunale grossu, 25 mila dollari di ingressu naziunale per capita, 500 miliardi di dollari di esportazioni è diventà una di e dece più grandi economie di u mondu, anhelanu per una coalition. Hè daveru esemplariu ch'elli sò tantu ansiosi è cusì entusiasmati per entre in a barca di u pirtusu in u fondu chjamatu a coalition chì ùn avemu micca pussutu riunite nantu à qualsiasi prublema chì hè in l'interessu di u paese è di a nazione. ."

"ÙN TOLERARE MAI QUELLI CHE VOGLIONO STRIVE DISCLIMERS Trà E NAZIONI"

U presidente Erdoğan hà dettu: "Avà, Turchia serà in una pusizione assai diversa. Cum'è u presidente, u mo rangu hè sempre da u latu di a nazione. Induve sò u mo populu, sò ancu quì. Ma ùn aghju mai tollerà quelli chì volenu pruvà à creà a discordia trà a nazione, micca per entre in i cori di a nazione. Sò contru à elli. Ùn affruntate micca quelli chì vi abusanu. Ùn lasciate micca chì sta nazione sia più forte in unità è sulidarità ", disse.
Dopu u so discorsu, u presidente Erdoğan hà desideratu chì a linea di metro sia benefica, è hà cunclusu u so discorsu dicendu: "Vogliu chì a linea di metro Hisarüstü, chì hà riunitu quì oghje, sia benefica per tuttu u nostru populu". Erdogan poi tagliò a cinta per apre a linea cù u so entourage.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*