U Mondu di a Logistica s'hè scontratu à a Fiata Meeting

U mondu di a logistica si scontra à a Fiata Meeting: Fiata Headquarters Meeting, chì hà riunitu l'attori di u mondu logisticu, hè stata in Zurich. A Delegazione UTIKAD hà ancu scontru cù i rapprisentanti di l'industria logistica glubale in Zurich è hà evaluatu l'attività di cooperazione chì deve esse fatta per u futuru di l'industria.

Esprimendu a so lode per u FIATA World Congress 2014 Istanbul, chì hè stata ospitata da UTIKAD l'ottobre scorsu, i participanti anu manifestatu chì anu avutu l'uppurtunità di cunnosce u mondu logisticu turcu vicinu à u cungressu assai successu.

FIATA, a Federazione Internaziunale di l'Associazioni di Spedizionieri, chì hà più di 40 mila membri in u mondu sanu, si riunisce in Zurich ogni annu in marzu per discutiri di prublemi attuali è prublemi in diversi campi di l'industria. Quist'annu, l'Istitutu, u Cunsigliu di Cunsigliu è i gruppi di travagliu chì travaglianu sottu FIATA anu scambiatu infurmazioni nantu à diversi prublemi cù l'attori di u mondu logisticu in e riunioni chì durò trè ghjorni.

Rappresentendu a Turchia è l'industria, u presidente di UTIKAD, u membru di u Cunsigliu Fiata Fiata è u membru di u gruppu di travagliu marittimu Turgut Erkeskin, u vicepresidentu di u Cunsigliu di l'UTIKAD è u membru di u FIATA Air Transport Institute Emre Eldener, u membru di u cunsigliu di UTIKAD è u membru di u gruppu di travagliu FIATA Road Ekin Tırman anu assistitu à e riunioni. . , Membru di u Cunsigliu di UTIKAD è Membru Mentor di l'Accademia di Logistica FIATA Kayıhan Özdemir Turan, u presidente di u Gruppu di Travagliu di Strada FIATA Kosta Sandalcı è u Direttore Generale UTIKAD Cavit Uğur anu assistitu.

Lode à UTIKAD da World Logistics

U Cungressu Mondiale FIATA 13, chì hè statu tenutu in Istanbul cù u tema di "Crescita Sostenibile in Logistica" trà 18-2014 ottobre 2014, ospitatu da UTIKAD, era ancu in l'agenda di e riunioni. Nutendu chì u cungressu tenutu in Istanbul hè statu l'urganisazione più successu è più frequentatu di sempre, i dirigenti è i membri di FIATA ringrazianu UTIKAD per u so ospitalità di successu è anu dichjaratu chì avianu l'uppurtunità di cunnosce Istanbul è l'industria logistica turca da vicinu.

U presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin, chì hà dichjaratu chì cum'è u rapprisentante di l'industria logistica turca, sò assai fieri di queste parolle di lode, hà dettu chì, cum'è associazione, anu travagliatu per sviluppà l'industria è creà una cultura logistica, sia in casa. è à l'esteru, dapoi a so creazione.

Esprimendu chì FIATA World Congress 2014 Istanbul hè un riflessu di questi sforzi, Erkeskin hà datu infurmazioni nantu à u "Documentu di Logistica Sostenibile" è i studii "UTIKAD Academy" chì sò nantu à l'agenda di UTIKAD questu annu.

Erkeskin hà dichjaratu chì u prughjettu "Certificatu di Logistica Sostenibile", chì hè statu introduttu per a prima volta durante u cungressu è implementatu in cooperazione cù Bureau Veritas per cuntribuisce à a crescita sustenibile di u settore, hà furnitu guadagnà significativu à l'imprese. Dichjarà chì sò negoziati nantu à a diffusione di stu prughjettu, chì hè successu realizatu in tutta a Turchia, ancu in FIATA, Erkeskin hà dettu chì cù a fine di stu prughjettu, a percepzione di a sustenibilità in u settore logisticu serà determinata cum'è una pulitica di settore.

Erkeskin, chì hà ricurdatu chì UTIKAD hà fattu un passu impurtante versu a creazione di l'Accademia UTIKAD ottenendu l'autorità per furnisce una furmazione "Fiata Diploma" durante u cungressu, hà dettu chì travaglianu duramente per inizià a furmazione questu annu.

Ostaculi à u trasportu rumanu

I prublemi causati da i veiculi turchi à a fruntiera rumana eranu ancu nantu à l'agenda di u Gruppu di travagliu di l'Autostrada FIATA.

In u gruppu di travagliu presidutu da UTIKAD L'ex presidente Kosta Sandalcı è u membru di u Cunsigliu di UTIKAD Ekin Tırman hè un membru, hè statu nutatu chì i cuntrolli applicati à e fruntiere à i veiculi cù targhe turche, chì utilizanu u paese per u transitu, soprattuttu dopu a legislazione. U cambiamentu in Rumania, hà aumentatu i ritardi, è u prublema puderia esse risolta. Hè statu dichjaratu chì i passi necessarii devenu esse fatti cù u paese pertinente per questu scopu.

L'usu di fatture di carica falsificate hè impeditu

FIATA hè attivamente implicata in l'utilizazione di fatture di carica FIATA falsificate in u mondu. U sottucomitatu FIATA, chì assiste ancu u Direttore Generale di UTIKAD, Cavit Uğur, realizarà attività di prumuzione per popularizà l'usu di e fatture di carica FIATA è impedisce l'usu di documenti falsi in u prossimu periodu.

Inoltre, UTIKAD hà da cuntinuà à cuntribuisce in modu efficace à a determinazione di a missione è a visione futura di FIATA in a nostra età induve u modu di fà affari in logistica cambia rapidamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*