U numaru di treni d'alta velocità serà aumentatu da 13 à 125

U numaru di treni d'alta velocità serà aumentatu da 13 à 125: In u manifestu di l'elezzioni di u 2015, ci hè un impegnu à implementà prughjetti giganti chì facenu a Turchia un cantiere di novu. L'investimenti seranu fatti principarmenti per via di u mudellu di partenariatu publicu-privatu. In questu cuntestu, seranu iniziati investimenti seri in parechji settori, da i centri logistichi à l'estiu-inguernu è u turisimu termale è a trasfurmazioni urbane.

U Partitu AK, chì hà iniziatu a preparazione per u sicondu periodu di rivoluzione per a crescita è u sviluppu di Turchia, hà fattu un impegnu in u so manifestu elettorale per implementà prughjetti settoriali chì rendenu Turchia un cantiere di novu. In stu cuntestu, cù u mudellu di partenariatu publicu privatu (PPP), ind’è l’anni chì venenu seranu avviati investimenti seri in parechji settori, da i centri logistichi à u turisimu d’estate-inguernu è termale, da a custruzzione navale à a custruzzione chì darà trasfurmazioni urbane.
U PESO DI U MODEL COI AUMENTA
In u periodu à vene, l'applicazioni di mudelli di partenariatu publicu privatu (PPP) seranu sviluppate in tutti i settori per assicurà chì l'ambiente competitivu in u mercatu domesticu hè basatu nantu à a qualità è a dumanda di alta qualità.

FINANZIAMENTI PER CONTRATTI
L'attività chì aumentanu a qualità di i servizii di cuntrattu d'oltremare è aumentanu u potenziale d'esportazione di materiali di custruzzione seranu supportate. Un sustegnu supplementu serà furnitu à u settore in quantu à l'accessu à i finanzii. A pratica di estenderà i prestiti à i banche situati à l'esteru sottu a guaranzia di i stati interlocutori per u scopu di finanzià prughjetti di cuntratti d'oltremare serà allargatu. E pruiezioni seranu sviluppate per una pulitica turistica efficace.
25 TRENI SERÀ ACQUISTATI
In u periodu à vene, a rete centrale di treni à alta velocità basatu in Ankara serà aumentata à 3 mila 623 chilometri. In questu cuntestu, u numeru di treni d'alta velocità necessarii serà aumentatu da 13 à 125. Unu di i più impurtanti di questi, u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, serà finitu. Cusì, a mità di a pupulazione di u paese prufittà di u cunfortu di i treni d'alta velocità.
E linee di u Mari Neru è Est sò cunnessi
Tunnel Ovit, Cankurtaran è Salmankaş chì cunnetta l'Anatolia Orientale à a Regione di u Mari Neru, u Tunnel di Ilgaz chì cunnetta l'Anatolia Centrale à u Mari Neru, u Tunnel di Cudi chì unisce Cizre è Şırnak, è 6 tunnelli trà Mersin è Antalya chì rendenu a costa mediterranea passabile. compie. Inoltre, i ponti Nissibi, Kömürhan è Ağır è i viaducti seranu messi in serviziu è e cunnessione trà e pruvince seranu cumplette.
Cuntinuà cù mega prughjetti
I prughjetti di mega trasportu seranu implementati. U "Grande Tunnel d'Istanbul" di 3 piani, chì serà u primu in u mondu è includerà passaggi d'autostrada è di metro in forma di un unicu tunnel sottu u Bosforu, serà implementatu cù u mudellu BOT. Un totale di 6,5 diversi sistemi ferroviari chì saranu aduprati da 9 ​​milioni di citadini per ghjornu seranu cunnessi cù l'altri cù u tunnel.
100 mila letti in u turismu termale
Turchia serà trà e prime destinazioni 5 in u mondu in u settore turisticu. Una capacità di 100 mila letti hè destinata à u turismu di salute termale per purtà l'acqua di surghjente naturali sotterranea in l'ecunumia. Cusì, un totale di 600 milioni di turisti stranieri seranu servuti, 1,5 mila di i quali seranu per trattamentu inpatient. Cù stu pianu, un ingressu di 3 miliardi di dollari hè previstu. In novu, in u campu di u turismu medico, un ingressu annuale di 750 miliardi di dollari serà generatu attraversu u trattamentu di 5,6 mila pazienti stranieri. In u turismu senior, un ingressu di 150 milioni di dollari hè destinatu à serve 750 mila turisti stranieri annu.
U prugramma di trasfurmazioni à a logistica
Per assicurà chì Turchia diventa una basa portu di transitu in a so regione, 3 porti à grande scala seranu stabiliti in 3 grandi mari. Almenu dui terminali RORO seranu custruiti annantu à l'assi nordu-sud in u Mari di Marmara. U portu di Istanbul serà trasfurmatu in u principale portu di scambiu di passageri per i navi da crociera. Una zona di riforma impurtante in u periodu à vene serà a "Trasformazione da u Trasportu à u Programma di Logistica". U potenziale di crescita di u settore logisticu serà aumentatu cù u prugramma. Turchia sarà trà i primi 15 paesi in u "Indice di Prestazione Logistica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*