Samsun hà dumandatu à u Primu Ministru per u Trenu d'Alta Velocità

Samsun hà dumandatu à u Primu Ministru per u Trenu d'Alta Velocità: u presidente di Samsun Commodity Exchange, Sinan Çakır, hà presentatu un rapportu nantu à i prublemi di Samsun à u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu à u Cunsigliu Turcu di u Cummerciu è l'Industria è hà dumandatu chì u Trenu d'Alta Velocità sia finitu prima di u 100 anni di a Republica.

U presidente di Samsun Commodity Exchange, Sinan Çakır, hà presentatu un rapportu nantu à i prublemi di Samsun à u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu à u Cunsigliu Turcu di u Cummerciu è di l'Industria è hà dumandatu chì u Trenu d'Alta Velocità sia finitu prima di u 100 anniversariu di a Republica.

  1. U Cunsigliu Turcu di u Cummerciu è di l'Industria hè statu tenutu in TOBB Twin Towers, ospitatu da u presidente TOBB M. Rifat Hisarcıklıoğlu, cù a participazione di u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu è nove Ministri.

81 pruvince sò state scelte quì sözcüI prublemi di e so pruvince è e suluzioni à questi prublemi sò stati presentati à u Primu Ministru è à i Ministri da i capi per trè minuti ognunu.

Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, Vice Primu Ministru Ali Babacan, Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale Faruk Çelik, Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekçi, Ministru di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu Mehdi Eker, Ministru di e Dogane è Cummerciu Nurettin Canikli, Ministru di u Sviluppu Cevdet Yılmaz, Ministru di Finanze Mehmet Şimşek, presidente TOBB Hisarcıklıoğlu, burocrati, presidenti di a camera è di scambii di merci è un grande gruppu di invitati anu assistitu.

Sinan Çakır, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Samsun Commodity Exchange, hè u rappresentante elettu di a pruvincia di Samsun. sözcüIn a so presentazione à u Primu Ministru Davutoğlu è i Ministri, hà spiegatu i prublemi di Samsun è i suggerimenti di suluzione per questi prublemi:
"U prublema più impurtante di Samsun hè a mancanza di spazii d'investimentu à grande scala chì ci permetteranu di ghjunghje l'"Obiettivi Ecunomichi 2023", impediscenu à l'industriali lucali d'investisce in altrò è attirà l'industriali in a nostra cità. U nostru suggerimentu di suluzione à cortu termine riguardanti stu prublema hè; L'area di u cantiere navale Samsun Tekkeköy, chì hà una superficie di 100 ettari, hè stata eliminata da u statu inattivu è aperta à u serviziu di l'imprenditori cum'è una Zona Industriale Organizzata. In più di l'area di u cantiere navale, 200 ettari di l'impresa agricula di Gelemen, partendu da u cunfini miridiunali di l'area di u cantiere navale, saranu trasferiti à l'OIZ. Cusì, un spaziu di 300 ettari serà creatu. A nostra pruposta di suluzione à mediu è longu hè di rivalutà a zona umida è a zona tampone trà l'aeroportu di Samsun-Çarşamba è u distrittu di Çarşamba è di pianificà cum'è una Zona Industriale Organizzata. U tassu di occupazione di a Zona Industriale Organizzata Centrale di Samsun hè di centu per centu. Basatu nantu à u tassu d'occupazione in tutta a pruvincia, ùn hè micca realisticu di dirighjenu l'investitori à i zoni interni luntanu da i porti è l'aeroporti. A data di iniziu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità Samsun - Ankara hè stata posposta à 2023. A nostra dumanda hè chì stu prughjettu sia cumpletu prima di i 100 anni di a nostra Republica. A Ferrovia Statale Samsun-Ankara hè una linea assai inefficiente è antica chì ghjunghje à Ankara via Amasya, Sivas è Kayseri. In u risultatu di a custruzzione di sta linea cum'è Samsun-Amasya-Çorum-Kırıkkale-Ankara, a linea di 900 chilometri serà ridutta à 400 chilometri. U putenziale agriculu di Samsun deve esse attivatu. Piani di Çarşamba è Bafra L'irrigazione, i drenaggi è altri investimenti infrastrutturali è i travaglii di cunsulidazione di a terra in queste duie pianure anu da esse finitu u più prestu pussibule. A registrazione universale di i beni naturali è culturali di Samsun farà una grande cuntribuzione à u turismu. U travagliu per include Kızılırmak Delta Bird Sanctuary, Vezirköprü Şahinkaya canyon è 114 moschee di legnu nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'Unesco deve esse iniziatu da u nostru Ministeru di a Cultura è u Turismu. I voli diretti Samsun-Krasnodar duveranu esse iniziati. disse.

U Primu Ministru Davutoğlu, chì hà fattu u discorsu di chiusura di u Cunsigliu dopu a presentazione di 81 pruvince, hà dettu: "Un altru prublema era a dumanda di quasi tutti i nostri presidenti, chì hà attiratu a mo attenzione. "In ogni locu, cumpresu in Samsun, e dumande per e zone industriali organizzate sò un indicatore assai impurtante". E so parolle ùn passanu micca inosservate.

U sindaco Sinan Çakır hà ancu presentatu u schedariu di dumanda di a Zona Industriale Organizzata preparatu à u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*