L'ONG piglianu una decisione d'azzione cumuna per a linea ferroviaria Samsun Sarp

L'ONG piglianu una decisione d'azzione cumuna per a linea ferroviaria di Samsun Sarp: i capi di l'ONG di e pruvince di u Mari Neru orientali anu dichjaratu ch'elli accunsenu à u Prughjettu Ferroviario Samsun-Sarp, chì hè di grande impurtanza per u sviluppu di a regione.

I capi di l'ONG di e pruvince di u Mari Neru orientali anu dichjaratu ch'elli accunsenu nantu à u Prughjettu Ferroviario Samsun-Sarp, chì hè di grande impurtanza per u sviluppu di a regione. I capi di l'ONG, chì anu fattu valutazioni annantu à u prugettu, sustenenu chì u Prughjettu Ferroviariu di Samsun Sarp, chì hè cumplementarii à i prughjetti in corso, deve esse usatu u più prestu pussibule. Stu prughjettu, sustinutu da u Vice Primu Ministru Giresun, u Vice Primu Ministru Nurettin Canikli è u Vice Primu Ministru di l'Armata Numan Kurtulmuş, pare chì apre a strada per un sognu chì si avvera in a nostra regione cum'è u risultatu di l'azzione cumuna di i Presidenti di l'ONG è i Politici di a nostra regione. regione.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Rize, Şaban Aziz Karamehmetoğlu: Un Prughjettu troppu tardi
Sfurtunatamente, simu l'unica regione di Turchia lasciata nantu à a ferrovia. Questa zona hè cundannata à l'autostrada. I nostri porti seranu una basa logistica per ferrovia. Venite è andate serà più faciule è economicu. Questu succederà cum'è più persone venenu è vanu in questa regione. Credu chì a regione supererà a so mala sorte cù u prughjettu di a ferrovia è apre a porta à u sviluppu ecunomicu.

Presidente di Rize Chambers of Craftsmen Muammer Atılgan: Trenu Alta Velocità = Sviluppu Rapidu
U nostru guvernu porta à prughjetti inimaginabili in u trasportu. Avà, aspittemu bè chì u trenu d'alta velocità hà da esse assai urgente. Credu chì stu prughjettu saltarà a regione. Migliaia di autobus da a Regione Orientale di u Mari Neru portanu passageri da Istanbul à Ankara cù 40-50 persone. L'autostrada hè infestata da camioni. A ferrovia pigliarà ancu a carica di l'autostrada è farà una grande cuntribuzione ecunomica à a regione.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Trabzon Suat Hacısalihoğlu: U Prughjettu più impurtante hè a Ferrovia
Sfurtunatamente, nisuna ferrovia hè vinuta da a repubblica in a nostra regione finu à oghje. Ci manca. Quandu a ferrovia ghjunghje, a regione hà da guasgi fà un splash. Tutti i nostri porti seranu u top logisticu. Cusì, u cumerciu è l'ecunumia seranu rianimati. Questu hà da riflette nantu à a ghjente di a regione. Serà a salvezza di a nostra regione.

U presidente di a Camera di l'artighjani di Trabzon Metin Kara: L'unica salvezza di a regione
A nostra regione hà prublemi in u trasportu ancu à e pruvince più vicine. Oghje, s'ellu hè faciule d'andà da Trabzon à Rize, Artvin, Ordu, Giresun o viciversa, da Ordu à Rize, averà una cuntribuzione diretta à i nostri cummercianti per via di a vita suciale è di u cummerciu. A necessità più urgente di a nostra regione hè u trenu veloce.

Artvin Chamber of Commerce and Industry President Kurtul Özel: U trasportu hè un grande prublema
U trasportu hè un prublema enormu in a nostra regione. Allora vene è andà hè una materia in sè stessu. Artvin hè in a mente di parechje persone in Turchia. Vulenu vene à vede. Tuttavia, sta situazione ùn lasciava altra opzione chè l'autostrada. Questu hè un viaghju difficiule chì ùn hè micca assai economicu. Tuttavia, quandu u trenu d'alta velocità ghjunghje in questa regione, crede chì u nostru putenziale turisticu attuale serà triplicatu, multiplicatu per 3 o 5. Questu serà riflessu in a nostra ecunumia è u cummerciu. Inoltre, i residenti Artvin andaranu à Istanbul, Ankara, Trabzon, Samsun, più veloce, più economicamente. Di sicuru, vulemu chì questu succede u più prestu pussibule, vulemu.

Artvin Union of Chambers of Tradesmen Demirhan Elçin: Ancu l'imaginazione hè bella
Semu in u cantonu più luntanu di Turchia. U trasportu hè assai, assai impurtante per noi. L'arrivu di u trenu d'alta velocità in questa regione hè un avvenimentu terribilmente bellu. Ancu u sognu ci eccita. Artvin è i so distretti anu bisognu urgente di stu prughjettu. Spergu chì i pulitici di u rughjone ùn ignuranu micca a nostra dumanda. Vulemu prufittà di sta opportunità di u XXI seculu subitu.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Giresun Hasan Çakırmelikoğlu: U nostru destinu cambierà cù a ferrovia
L'unica regione in a Republica di Turchia induve a ferrovia ùn vene micca hè a Regione Orientale di u Mari Neru. In questa regione, a ferrovia ghjucà un rolu assai impurtante in a logistica è u trasportu umanu. Quandu l'arrivu è a partenza di a regione hè faciule, ci sarà un muvimentu turisticu è cummerciale più intensu. Questu averebbe un impattu pusitivu in l'ecunumia di a regione. Pensu chì u destinu di a regione cambierà cù a ferrovia. Aspittemu chì succede assai urgente.

U presidente di Giresun Chambers of Craftsmen Ali Kara: A liberazione di a ferrovia di u Mari Neru
Ancu s'è u nostru aeroportu hè statu realizatu, a ferrovia hè ancu una necessità assai impurtante di a regione. Sfurtunatamente, a regione orientale di u Mari Neru hè stata privata di questu. Tuttavia, stu prughjettu avissi accadutu anni fà. Hè un prughjettu longu. Ferrovia, vale à dì, trenu d'alta velocità significa un sviluppu rapidu, una prosperità rapida. Questu significa a liberazione di a regione.

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Ordu Servet Şahin: U modu di u sviluppu regiunale: a ferrovia
U prughjettu di a ferrovia di u Mari Neru orientale hè un prughjettu assai, assai impurtante. Questu hè un prughjettu chì cambierà u destinu di a regione è farà cuntributi ecunomichi à a regione. Venite è andate in a regione cù un trenu d'alta velocità serà assai faciule è ecunomicu. Questu serà più faciule per e persone di viaghjà. Per quessa, hà da cuntribuisce à l'ecunumia di tutte e pruvince in a Regione Orientale di u Mari Neru. Dicu chì a via di a mente hè a ferrovia.

U presidente di a Camera di i Cummercianti Ordu Aydın Bostancı: U prublema più impurtante hè u trasportu rapidu è economicu
Sustegnu cumplettamente stu prughjettu. A ferrovia chì si stende da Samsun à a ripida farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di a regione. Oghje, a nostra regione hè in una situazione ecunomica, i nostri cummercianti sò devastati. Ci sò imprese chì chjude ogni ghjornu. Sfurtunatamente, a situazione hè male. Avemu da aghjunghje novi prughjetti à sta tendenza. Credu chì cù u prugettu ferroviariu di a regione, farà un attaccu ecunomicu è cuntribuisce à u benessimu di a regione.

Surghjente: www.rizeyiz.com

2 Comments

  1. Si deve esse cunsideratu cum'è Samsun-Batum, micca Samsun-Sarp. Questu significa ancu chì l'industria vene à Rize, Trabzon è Samsun. Perchè a ferrovia per esse cunnessa à Batumi cunnetta a Regione di u Mari Neru Orientale à a Cina.

  2. Sè u Mari Neru hà da esse culligatu à l 'internu, stu deve esse Trabzon Gumushane Bayburt Erzurum rotta.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*