TCDD Tasimacilik AS hè stata stabilita in a seconda mità di l'annu

TCDD Taşımacılık AŞ hè stabilitu in a seconda mità di l'annu: i sforzi di liberalizazione in e ferrovie cuntinueghjanu. TCDD Taşımacılık AŞ hè previstu di esse stabilitu in a seconda mità di 2015.

U travagliu preparatoriu per a furmazione di TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè statu stabilitu in u scopu di u regulamentu chì hà apertu a strada per a liberalizazione di e ferrovie, cuntinua. Mentre i servizii di cunsulenza tecnicu da l'UE in quantu à a creazione di a cumpagnia cuntinueghjanu, a cumpagnia hè prevista per esse stabilita in a seconda mità di 2015. Un novu prucessu hè statu intrutu in u trasportu ferroviariu cù a Legge nantu à a Liberalizazione di u Settore Ferroviariu Turcu, chì hè stata promulgata l'1 di maghju 2013, per stabilisce u quadru legale è strutturale di u settore ferroviariu in cunfurmità cù a legislazione di l'Unione Europea. Serà stabilitu in u scopu di u regulamentu chì apre a strada per a liberalizazione di e ferrovie. U travagliu preparatori per a furmazione di TCDD Taşımacılık AŞ cuntinueghja. À a fine di l'annu, a separazione di TCDD è TCDD Taşımacılık AŞ serà finita. Cusì, u trasportu di merci è di passageri serà apertu à a cumpetizione, è u settore privatu avarà l'uppurtunità di fà u trasportu ferroviariu cù i so treni è u so propiu persunale.

Cunsulenza tecnica da a UE

I studii nantu à i regulamenti da esse fatti in a legislazione cuntinueghjanu dopu à a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, chì include l'apertura di l'infrastruttura ferroviaria à u settore privatu, entra in vigore. Un serviziu di cunsulenza tecnica di 2014 anni hè ricevutu da esperti di l'UE nantu à u sughjettu, chì copre l'anni 2015-2. U scopu di questu hè di assicurà a cumpetizione uguale, libera, ghjusta è sustinibule in u settore. Dopu à u serviziu di cunsulenza, TCDD Taşımacılık AŞ hè previstu di esse stabilitu in a seconda mità di 2015. I travaglii di trasportu seranu realizati da a cumpagnia di nova creazione. Da questa data, u settore sarà completamente liberalizatu è i studii di licenze seranu iniziati per l'imprese ferroviarie per u settore privatu per fà u trasportu.

Licenza à e cumpagnie

Un operatore ferroviariu chì vole eseguisce u trasportu nantu à e ferrovie uttene una licenza da a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviariu cumpiendu e cundizioni necessarie. In u scopu di u regulamentu di l'accessu à l'infrastruttura è di i prezzi da emettere, l'operatori ferroviari puderanu fà u trasportu paghendu una tarifa d'accessu à l'infrastruttura chì deve esse determinata da TCDD, u gestore di l'infrastruttura.

5 anni di sustegnu di u guvernu

U sustegnu statale continuerà per 5 anni à TCDD Taşımacılık AŞ. Cù a liberalizazione, a gestione di TCDD Taşımacılık AŞ, chì cumpetirà cù u settore privatu è hà più iniziativa per esse una sucità annunziata, hè prevista di sviluppà diverse pulitiche in quantu à novi prughjetti è tariffi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*