A siluette di YHT Ankara Station hè diventata chjara

A siluette di a Stazione YHT Ankara hè diventata chjara: Hè statu informatu chì a Stazione YHT Ankara, a custruzzione di quale hà iniziatu in 2014 è cun un prugressu di 23 per centu, serà finita in lugliu 2016.

Feridun Bilgin, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu chì a Stazione YHT Ankara, chì hè stata cuminciata à esse custruita in u sudu di a Stazione di Ankara in 2014 è avanzata da 23 per centu, serà finita in lugliu 2016.

In una dichjarazione à u currispundente AA, u Ministru Bilgin hà dichjaratu chì dapoi u 2003, più di 100 prughjetti impurtanti sò stati implementati cù i fondi d'investimentu furniti in Turchia, chì hà vultatu a so faccia à e ferrovie in u trasportu dopu una pausa di mezzo seculu, è hà dettu. , I prughjetti di treni d'alta velocità basati in Ankara venenu ", disse.

Turchia, chì hà cuminciatu à operare YHT trà Ankara-Eskişehir in 2009, Ankara-Konya in 2011, Konya-Eskişehir in 2013, è Ankara-Istanbul è Konya-Istanbul in 2014, hè l'ottavu trenu d'alta velocità in u mondu è u sestu. In Europa, Bilgin hà dettu chì l'operatore hè u paese, in più di questi, e linee Ankara-Sivas è Ankara-İzmir YHT è e linee Bursa-Bilecik è Konya-Karaman High Speed esse custruitu.

Bilgin hà rimarcatu chì a necessità di custruisce stazioni YHT hè stata per via di l'usu di tecnulugii di treni d'alta velocità, a circulazione di i passageri è i bisogni cambianti in Turchia, simili à e pratiche in u mondu.

"Siccomu a Stazione Ankara esistente, chì hè stata custruita in i primi periodi di a Republica cù l'introduzione graduale di e linee YHT, ùn hà micca scuntratu a necessità in termini di capacità spaziale è dimensione, hè statu decisu di custruisce a Stazione YHT Ankara. In cunfurmità cù a visione 3 di u nostru paese, chì hè destinatu à esse equipatu di 500 mila 8 chilometri di alta velocità è 500 mila 2023 chilometri di rete di treni d'alta velocità basati in Ankara, a custruzzione di a stazione YHT in u sudu di A stazione di Ankara hè stata cuminciata in 2014. A stazione YHT Ankara, custruita cù u mudellu Build-Operate-Transfer (YID), servirà 20 mila passageri ogni ghjornu in a prima tappa, è 50 mila passageri ogni ghjornu in u futuru.

"Ankara serà u centru di u sistema ferroviariu"

Bilgin hà dichjaratu chì un prughjettu hè statu sviluppatu per a Stazione YHT d'Ankara, chì hè pianificatu per cunsiderà i normi naziunali è internaziunali è esaminendu a struttura, a disposizione, l'usu è i tipi di operazione di stazioni di treni d'alta velocità in altri paesi, riflettendu a cunniscenza architettonica di l'oghje è simbulizendu. U dinamisimu di a cità, hà dichjaratu chì a nova stazione da esse custruitu serà cunnessa cù Ankaray, Başkentray, Batıkent, Sincan, Keçiören è i metri di l'aeroportu è serà u centru di u sistema ferroviariu di Ankara.

Furnendu infurmazione nantu à e caratteristiche tecniche di a Stazione YHT Ankara, Bilgin hà dettu chì ci saranu 30 piattaforme è 178 linee di treni à alta velocità in l'area chjusa di 3 metri d'altezza, 6 mila metri quadrati è un totale di ottu piani, cumprese u sotano. pavimenti.

Dichjarà chì a stazione, chì hà ottenutu u 23 per centu di prugressu finu à avà, serà finita in lugliu 2016, Bilgin hà dettu: "A stazione serà operata da a cumpagnia di l'imprenditori per 19 anni è 7 mesi, u trasportu di passageri è l'operazione di treni à alta velocità. esse realizatu da TCDD. À a fine di u periodu di operazione, serà trasferitu à TCDD ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*