Viaghjà in cundizioni primitive nantu à i treni Adana-Mersin

Viaghjà in cundizioni primitive nantu à i treni Adana-Mersin: E persone chì viaghjanu in cundizioni primitive nantu à i treni TCDD chì viaghjanu trà Adana è Mersin sò ghjunti à l'orlu di a rivolta. A densità di TCDD mette i citadini in una situazione difficiule. Da u tempu à u tempu, ci sò una folla di persone, è u viaghju si trasforma in una prova per via di l'inadeguatezza di a capacità di u sediu.

In particulare i malati, vechji è incinte anu da viaghjà in piedi per minuti. Da Adana à Mersin, i studienti Università chì anu da viaghjà da Mersin à Adana ogni ghjornu anu avutu a so parte di sta situazione.

TIRTU IN CONGRESS

I citadini dichjaranu chì ùn ci sò micca abbastanza carri in i treni TCDD chì viaghjanu trà Adana è Mersin, è chì l'autorità restanu insensibili malgradu parechje lagnanze. I citadini anu dettu: "Ùn ci hè micca locu per entra in a folla in i carri. Umilianu a ghjente mettenduli nantu à l'altri, è a ghjente hè malata da a mancanza d'aria. Ogni volta chì ci hè una stampata, a strada di 1 ora si trasforma in una prova. Semu disgraziati cù i nostri soldi, vedenu i passageri cum'è una merce » è dumandanu à l'autorità di esse sensibili à sta situazione u più prestu pussibule è di implementà suluzioni chì allevianu sta intensità.

L'UFFICIALI SONT IN SITUAZIONE DURA

A stampa in TCDD lascia l'ufficiali in una situazione difficiule. Ci ponu esse argumenti in i treni, soprattuttu per via di u compartmentu di salvezza riservatu à a sicurità di u publicu. Questu aumenta u stress di u persunale di travagliu ancu s'ellu ùn anu micca crimine è autorità. Provoca ritratti brutti nantu à i treni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*