Offerta per u tunnel di Salarha

L'offerta per u tunnel di Salarha hè stata fatta: una cunnessione in diretta hè stata stabilita à a Direzzione Generale di l'Autostrade in a manifestazione organizata da a Direzzione Provinciale di u Partitu AK in u paese di Dörtyol di Rize, è l'offerta per u tunnel di Salarha hè stata fatta.
U deputatu di u Partitu AK Zonguldak Köksal Toptan, l'ex Ministru di e Dogane è u Cummerciu è u Deputatu di u Partitu AK Rize Hayati Yazıcı, u Deputatu di u Partitu AK Sakarya Şaban Dışli, u Sindaco di Rize Reşat Kasap, u presidente di l'Assemblea Generale Provinciale di Rize, Mehmet Kazancı, u presidente provinciale di u Partitu AK anu assistitu à a festa. U paese di Dörtyol Muhammed Avcı, i candidati parlamentari di l'AK Party Rize Hasan Karal, Hikmet Ayar è Osman Aşkın Bak, sindaci di u distrittu è di a cità è parechji citadini anu participatu.
U Direttore Generale di l'Autostrade, Mehmet Cahit Turhan, hà fattu una dichjarazione via trasmissione in diretta à l'area di a manifestazione, dicendu chì avianu fattu l'offerta per u tunnel di Salarha è hà dettu: "30 cumpagnie anu presentatu offerte. A nostra cummissione di licitazione esaminerà è valuterà i schedari u più prestu pussibule, avemu u scopu di furnisce u situ è ​​cumincià u travagliu questu annu. "A strada di Küçükçayır serà cunnessa l'una cù l'altru cù e junctions da esse custruitu in u locu di Dörtyol è u locu di a Facultà di Teologia di a Rize Ring Road è serà integrata in a Strada di a Costa", disse.
U deputatu Toptan hà dichjaratu chì queste muntagne avianu un significatu prufondu per ellu è hà dettu: "Avianu da marchjà queste muntagne nantu à camini per andà à u mercatu da questi paesi, Mağloz, Aron, Sütlüce, Camidağı è Andon. Da quelli ghjorni à questi ghjorni. AK Party hà fattu assai investimenti in Rize è Turchia in u periodu passatu. "Per chì sta tendenza cuntinueghja, a stabilità deve esse mantinuta è a Turchia deve evità l'agitazione pulitica", disse.
U deputatu Yazıcı hà nutatu chì alcune persone parlanu è alcune furnenu servizii è disse: "Alcune strade bluccanu, alcune strade aperte è rassicuranu a nazione. Questu hè ciò chì facenu i quadri di u Partitu AK. Voi, a nostra nazione amata, site daretu à questu. Quelli prima di noi custruivanu tunnel per soldi. Avianu 6 tunnel è zeri. Avemu smantellatu quelli tunnel è i buttati via. "Ora culligamu e pianure è e muntagne perforenduli", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*