Metro Aksamalı Çayyolu

Metro Aksamalı Çayyolu: A metro di Çayyolu, chì hè stata malfunzionata da u ghjornu chì hè stata aperta, hà iniziatu a ghjurnata cù u dulore ieri matina. Mentre i voli sò stati ritardati di 30 minuti per via di u malfunzionamentu, i passageri si sò ribellati contr'à l'annunzii fatti unu dopu à l'altru : "Si chjama un malfunzionamentu tecnicu. 3 minuti, 5 minuti o un'ora?"

U prublema di "breakdown", chì cuntinueghja in modu intermittente da u primu ghjornu di a so apertura in e novi linee di metro di a capitale, Çayyolu è Sincan, hè stata ripresa eri matina.
I residenti di Ankara, chì anu pigliatu a linea di metro Çayyolu da Kızılay, sò stati salutati cù l'annunziu chì "I nostri voli cuntinueghjanu cù ritardi per fallimenti tecnichi".
U dulore di u metro chì i residenti di Ankara sperimentanu minutu per minutu hè u seguente:
* 09.02- Hè statu annunziatu cun annunziu chì u metro era malfunzionatu.
* 09.10- Un annunziu di malfunzionamentu hè statu fattu per a seconda volta.
* 09.15- Un annunziu di malfunzionamentu hè statu fattu per a terza volta.
* 09.25- L'annunziu di difettu hè statu fattu per a quarta volta. Intantu, i passageri sò scesi da i carri è cuminciaru à litigà cù l'ufficiali.
I passageri anu reagitu dicendu: "L'annunzii chì fate sò solu chjamati malfunzionamenti tecnichi. Ùn pudemu micca dì s'ellu hè 3 minuti, 5 minuti o un'ora. Se mi dite esattamente quale hè u prublema, andemu in u minibus ". Vatman, invece, hà dichjaratu ch'ellu ùn avia micca cunniscenza di questu, è rispose à i passageri: "Avete ragione".
Dopu aspittatu una meza ora, u trenu partì.

ULTIMA STOP BEYTEPE

Dopu aspittendu 30 minuti, in u metro chì si move, 7-8 volte, "U nostru trenu procederà da a direzzione di Kızılay à a stazione di Beytepe. I passageri chì volenu andà à Çayyolu è Koru devenu scende à Beytepe è piglià l'autobus di ring dispostu. Pudete cuntinuà u vostru viaghju senza trasferimenti ".
I passageri chì sò tardi à i so posti di travagliu è dicenu chì si lagnaranu à 153 Mavi Masa hà dettu: "Ùn pensemu micca chì ci sarà un risultatu da quì, ma ùn ci hè nunda di più chì pudemu piovi. Nimu capisce a cundizione di u passageru. Semu sempre tardi per u travagliu, avemu prublemi à u travagliu ", disse.

CHE SUCCEDERÀ À U METRON ?

  • L'integrazione ùn hè micca finita
  • Un numeru insufficiente di vagoni
  • E stazioni goccianu

Ankara Hürriyet hà valutatu e lagnanze di i citadini è hà purtatu i prublemi sperimentati in i metro di Çayyolu è Sincan à l'agenda prima. I metro Çayyolu è Sincan, chì sò stati messi in serviziu in marzu di u 2014, sò stati criticati per l'insufficienza di u numeru di vagoni è viaghji, a prolongazione di u tempu di viaghju per via di i servizii di ring, è i prublemi in e stazioni.

UN ANNU HA PASSU L'INTEGRAZIONE ùn hè micca finita

A Municipalità Metropolitana hà annunziatu chì u "travagliu di integrazione di i sistemi di signalizazione" serà realizatu u 12 di maghju di u 2014 è andò à organizà l'ultime ore di partenza di u trenu. Hè statu dichjaratu in a dichjarazione chì i travaglii seranu finiti à a fine di u 2014. Ancu s'ellu hè passatu un annu da u regulamentu, u travagliu d'integrazione in i metro ùn hè ancu micca finitu.

U NÚMERU DI VAGONI ÙN HA SUCCESSU ANCORA

I prublemi in u metro di Çayyolu sò stati ancu purtati à l'agenda di u Parlamentu. Levent Gök di CHP hà spiegatu i prublemi in u metro à Lütfi Elvan, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione di l'epica, è hà dettu: "I vagoni sò imballati", mentre chì u Ministru Elvan hà rispostu à e critiche dicendu: Ghjennaghju, vale à dì, in un mese, ci sarà un aumentu di u numeru di treni ". Ancu s'ellu hè passatu 5 mesi da l'annunziu di u Ministru Elvan, u numeru di carri ùn hè micca aumentatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*