Conferenza ECommerce 2015 tenuta

Conferenza ECommerce2015 tenuta : A Conferenza eCommerce2015 hà pigliatu u pulsu di l'industria di e-commerce cù i so più di 500 participanti è panelisti preziosi.
ECommerce2015, a terza cunferenza di e-commerce tenuta ogni annu da Beykoz Logistics Vocational School, hè stata quist'annu à u Silence Hotel & Convention Center u 500 May 14 cù a cooperazione di Beykoz Logistics Vocational School, Turkish Economy Bank è E- commerceSEM cù più di 2015 participanti.
I discorsi di apertura di a cunferenza, moderati da u Programmer TV è u scrittore Metin Uca, sò stati fatti da Cengiz Kaya, Vicepresidente di u Cunsigliu di a Fundazione ISO, è Ruhi Engin Özmen, Presidente di u Cunsigliu di Trustees di Beykoz Logistics Vocational School.
U settore di eCommerce hè una minaccia impurtante per i centri commerciali
In u so discorsu di apertura, Cengiz Kaya, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Fundazione ISO, hà parlatu di l'impurtanza crescente di u settore di e-commerce in u mondu. U presidente di u Cunsigliu di Prufessiunale di a Scuola Vocazionale di Beykoz Logistics, Ruhi Engin Özmen, hà dichjaratu chì a Scola Vocational di Beykoz Logistics hè daretu à ogni urganizazione chì cuntribuisce à u settore logisticu in Turchia, cum'è e-commerce, è hà dettu: "Cù i cuncetti di logistica di cità è logistica di notte. , e-commerce hè ghjuntu à un locu assai impurtante oghje. U sviluppu di u settore di e-commerce hè diventatu una minaccia ancu per i centri commerciali oghje ".
L'era di i ristoranti senza ristorante hè principiata
L'oratore principale di a cunferenza era u Master Chef Murat Bozok. Bozok hà dettu chì simu avà in l'era senza ristorante, hà spartutu l'innuvazioni purtate à l'industria di l'alimentariu è di e bevande in u mondu cù i participanti, è hà datu esempi veri di cumu si usa l'e-commerce in i ristoranti.
I Cargo anu creatu una nova porta di guadagnu per i cummercianti
Unu di i pannelli 5 tenuti in a cunferenza era Logistica. Moderatore di u Panel di Logistica, Beykoz Logistics Vocational School BLUARM Direttore Prof. Dr. Okan Tuna, è l'invitati sò u CEO di Ünsped Dr. Hakan Çınar, Eta Transportation General Manager Hamdi Erçelik, Bukoli Business Development Manager Hakan Arıkan è Webnak CTO Umut Gökbayrak.
À u pannellu, hè statu cunfirmatu da i parlanti chì i novi mudelli di cummerciale in e-commerce in Turchia ùn anu micca ancu sfida à i mudelli di cummerciale tradiziunali di u mercatu di logistica, ma sò in grande sviluppu. Hè statu spiegatu chì l'intensità di u trafficu di carica, in particulare in l'impiegati di piazza in e grande cità, impediscenu di fà affari, è per quessa, a consegna hè pruibita in a maiò parte di e piazze. In u pannellu induve hè statu mintuatu chì diversi mudelli di cummerciale sò stati sviluppati in questu sensu, hè statu dichjaratu chì u sistema chì permette à i cummercianti di esse usatu cum'è un puntu di consegna induve i carichi ponu esse ricivuti in a sera è in u weekend, è hè statu dichjaratu. chì i cummercianti seranu avà punti di consegna di carica.
L'investitori cercanu l'imprenditori più cà l'idee
L'invitati di u Panel d'investimentu moderatu da Metin Uca eranu Aslanoba Capital Founder Hasan Aslanoba, Keiretsu Forum Chairman Aydonat Atasever, Sefamerve.com CEO Mehmet Metin Okur, TEB Venture Banking Manager İbrahim Çoşkuner. Mentre chì l'investituri dichjaranu chì ùn hè micca difficiule di truvà finanzii per i prughjetti cù idee accelerate o riesciuti, accunsenu chì certi investitori in u stadiu di l'idea investenu in prughjetti accelerati.
Investisseur, chì hà dichjaratu chì hè difficiule di mantene l'impresa in vita è di sviluppà piuttostu chè di rializà, hà dichjaratu chì e qualità imprenditoriali sò ghjunti à u primu pianu in l'ultimi anni, è ancu e caratteristiche imprenditoriali di l'imprenditore, chì anu cuminciatu à esse interrugati. .
L'impieghi anu da passà à Mobile Now
In u panel di e-Commerce moderatu da Metin Uca, i parlanti eranu Gittigidiyor General Manager Gülfem Toygar, Markafoni CEO İlker Baydar, Ticimax CEO Cenk Çiğdemli, Tazedirekt CMO Aslıhan Ulutaş.
In u pannellu, induve si parlava di a nicissità di mubilizazione di u cummerciu tradiziunale, i parraturi anu datu cunsiglii à quelli chì volenu entre in u settore ; Sapete induve vulete andà, sia paziente, mandate prudutti di qualità, mantene sempre l'esperienza di u cliente in cima, fate un pianu di cummerciale à longu andà quandu principia u travagliu, sceglite a vostra squadra cun cura, stabilisce una infrastruttura chì seguitarà a vostra crescita cun voi invece. di salvà u ghjornu.
U nostru ottu Chakra: l'imprenditorialità
Didem Altop, Sicritariu Generale di Endeavour, unu di i parlanti di a cunferenza, hà parlatu di i sette chakras di u corpu umanu è hà dichjaratu chì l'ottu chakra hè u chakra di l'imprenditorialità. Spieghendu a sine qua non di l'imprenditorialità di successu, Altop hà dettu: "Idea di l'impresa, cumpetenze di l'urganizazione è di implementazione, a previsione di a strada, esse in pace cun ella, a mente aperta, l'approcciu innovativu sò e cose chì deve esse per l'imprenditorialità".
Avete bisognu di esse un pazzu intelligente per u successu in l'imprenditorialità
L'invitati di u pannellu di l'imprenditorialità moderatu da u Diputatu General Manager TEB Turgut Boz sò i ghjovani imprenditori di Turchia, chì scrivenu una storia di successu cù e so iniziative.
U so CEO era Kemal Apaydın, OBSS CEO Zafer Şen, Insider CEO Hande Çilingir è Parasut CTO Andaç Türkmen. In u pannellu, hè statu dichjaratu chì l'imprenditorialità hè un tipu di pazzia è chì per esse successu, hè necessariu esse un lunaticu intelligente cù una bona idea di cummerciale. Hè statu discutitu chì per a crescita sustinibule di e startups, hè necessariu di apre à i mercati induve ùn ci hè micca cuncurrenza è di fà partenarii di l'impiegati di a cumpagnia cù a cumpagnia per via di partenariatu.
Sistemi di pagamentu Power E-Commerce
I parlanti di u Panel di Sistemi di Pagamentu, moderatu da u Produttore TV Atıf Ünaldı, eranu Çelik Ören, CEO di İninal, Erdinç Börekoğlu, CEO di Digital Planet, Cenap Doğru, Deputy General Manager di Paypal, è Barbaros Özbugutu, CEO di Iyzico.
In u pannellu induve i sistemi di pagamentu sò un pilastru impurtante di u settore di e-commerce, i sistemi chì permettenu à e persone chì sò fora di u sistema bancariu per prufittà di i sistemi di pagamentu sò stati discututi.
Nutendu chì i sistemi di pagamentu mobile anu acquistatu più è più impurtanza, i parlanti dichjaravanu chì i sistemi di pagamentu sò soprattuttu preferiti da i ghjovani sottu à l'età di 18 anni in l'acquistu di ghjoculi è shopping da i siti di l'esteru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*