Arkas Holding è Duisport anu stabilitu un partenariatu impurtante

duisport Arkas
duisport Arkas

Arkas Holding è duisport anu furmatu un partenariatu impurtante: Arkas è Duisport, l'operatore di u più grande terminal di logistica intermodale d'Europa (portu di terra), hà firmatu un partenariatu per sviluppà centri logistichi multimodali in Turchia è espansione a reta intermodale trà l'Europa è l'Asia.

A cirimonia di signatura assistita da u presidente di u Cunsigliu di Arkas Holding Lucien Arkas è u CEO di duisport, Erich Staake, hè stata tenuta eri cum'è parte di a Fiera Logitrans Logitrans. U Ministru di i Trasporti di a Renania di u Nordu-Westfalia, Michael Groschek, hà ancu assistitu à a ceremonia induve i dui partenarii anu annunziatu chì anu stabilitu un novu partenariatu cummerciale per sviluppà centri logistichi intermodali in Turchia.

GRANDE OPPORTUNITÀ PER U Sviluppu

Sottulineendu l'impurtanza di sta cullaburazione in quantu à i valori industriali è logistichi, u Ministru di i Trasporti di a Renania di u Nordu-Westfalia, Michael Groschek, hà dettu: "U ponte trà Duisburg è Turchia sottolinea l'impurtanza di l'attività logistica di duisport in u nostru mondu globalizatu. "A nova è efficiente cunnessione trà Istanbul è duisburg apre a strada per i trasportatori NRW per sviluppà è cresce in una larga gamma di opportunità".

PRIMU PROGETTU IN KARTEPE

U primu prughjettu in u scopu di a cullaburazione serà a creazione è u funziunamentu di un centru logisticu intermodale di 200 mila metri quadrati in Izmit Kartepe, chì hè assai vicinu à Istanbul. U centru, chì hè previstu di cumincià à operare in 2018, serà un terminal induve dui modi di trasportu diffirenti, ferrovia è strada, ponu esse utilizati.

Erich Staake, CEO di Duisburger Hafen AG "A Turchia hè unu di i principali mercati principali di a catena di valore industriale è logistica. Avemu guadagnatu un partenariatu forte è multinaziunale cù Arkas, chì cumplementa idealmente a nostra propria reta. "Unendu u nostru sapè fà, pudemu aghjunghje un valore significativu à a regione è ottimisà e catene di trasportu di i nostri clienti".

L'INVESTIMENTI FERROVIARI DEVERU ESSERE CONSIDERATI

In a so dichjarazione in quantu à a cullaburazione, u presidente di u cunsigliu di Arkas Holding, Lucien Arkas, hà dettu: "Stabbiliemu un partenariatu in Turchia cù u principale operatore di hub logisticu multimodale di l'Europa Centrale. Sin'à avà, avemu sempre pruvatu à realizà i nostri investimenti anticipendu i bisogni di u settore. A parte di e ferrovie in u trasportu di merci hè prevista per esse 2023% in a realizazione di l'ugettivi di u cummerciu esteru di Turchia 15. Per ottene questi obiettivi, l'accentu deve esse postu nantu à l'investimenti logistichi è ferroviari. In questu sensu, avemu acceleratu i nostri investimenti. U terminal logisticu intermodale (portu di terra), u primu di quale stabiliremu in Izmit Kartepe in partenariatu cù duisport, diventerà un hub quandu u tunnel di Marmaray hè adupratu per u trasportu di merci è a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè aperta. U trasportu serà fattu trà l'Asia è l'Europa, l'Europa è i paesi Balcani è Asia Centrale (CIS). Siccomu a terminal serà cunnessa à a ferrovia, hè ancu assai impurtante chì i rigulamenti nantu à a liberalizazione di a ferrovia sia cumpletu u più prestu pussibule. Quandu a lege di liberalizazione hè cumpletamente regulata, faremu ancu investimenti in locomotive ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*