I travaglii di u tunnel di u Metro Kartal-Kaynarca sò finiti

L'opere di Tunnel di u Metro Kartal-Kaynarca Finite: U primu metro di u latu anatoliu, messu in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in 2012 Kadıköy-U travagliu di scavi di u tunnel di metro Kartal-Kaynarca, chì hè a continuazione di a linea di metro Kartal, hè finitu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hè falatu à u situ di scavi à 38 metri sottu à a terra, hà esaminatu attentamente a custruzzione di u metro è hà datu infurmazioni à i membri di a stampa.

Nutendu chì anu investitu 68 miliardi di TL da u ghjornu chì anu pigliatu u postu, u sindaco Topbaş hà dettu: "Avemu attribuitu a parte di u leone di u budget IMM à u trasportu. "Avemu attribuitu 32 miliardi TL di l'investimenti chì avemu fattu finu à avà solu à u trasportu", disse.

Ricordendu chì e prime opere di metro in Istanbul datanu di tempi assai vechji è chì queste opere sò state abbandunate cù u tempu, u sindaco Topbaş hà spiegatu una memoria ligata à u Metro Tunnel cum'è seguente:

"Semu veramente tistimone a storia quì. Cum'è sapete, u tunnel, chì sapemu cum'è u tunnel, hè a seconda metro di u mondu, è u nostru metro cortu, principiatu in u 1873 è hè statu finitu in u 1976. Durante u nostru travagliu di risturazione, una carta di sigaretta hè stata truvata daretu à unu di i pannelli eliminati. Eru assai toccu. In altri palori, qualchissia chì travaglia quì l'hà messu è hà travagliatu assai per lascià una marca. Fate ancu un sforzu quì. Fate un travagliu. Anni dopu, forse un seculu dopu, quandu i metro normali operanu quì è milioni di persone utilizanu sistemi di trasportu sotterranei in questa cità, si ricurdaranu solu di noi cù affettu, ma ùn ci cunnosci micca individualmente. Vogliu ringrazià ognunu di voi per i vostri sforzi, in nome di u populu di Istanbul. Sò chì a storia ci ricurdarà cù affettu. "Sperendu, mettemu a foto di gruppu chì avemu da piglià cun voi daretu à unu di i rivestimenti quì, in modu chì ci ponu vede quì quandu anni dopu, quandu un cambiamentu hè cunsideratu".

-METRO PARTOUT, METRO PARTOUT-

Nutendu chì sò ghjunti à questu tempu cuntinuendu l'approcciu di gestione chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà iniziatu durante u so mandatu di sindaco, u sindaco Topbaş hà dettu: "Sentemu u cuncettu di serviziu in Turchia, cù tutte e nostre istituzioni, à i nostri cori". U sindaco Topbaş hà continuatu cusì:

"A misura di a civiltà di una cità dipende da a tarifa à quale i so residenti utilizanu u trasportu publicu. Avemu investitu 68,5 miliardi di lire in ogni campu da l'infrastruttura di Istanbul à u trasportu à u so tissutu suciale, è cuntinuemu à fà cusì. Metro pò esse realizatu in numeri seriu. Se dite chì u so chilometru hè di circa 50 milioni di dollari, pudemu capisce facilmente ciò chì significa u so costu. Malgradu questu, avemu principiatu cù u slogan "Metro Everywhere, Metro Everywhere" utilizendu currettamente e risorse furnite da a municipalità. "Ciò chì hè in i nostri cori hè chì sapemu chì, qualunque sia i sistemi chì integremu è sviluppemu in Istanbul cù a nostra rete in i piani maestri di trasportu chì avemu fattu, i Istanbuliti puderanu aduprà sistemi di trasportu cunfortu è di qualità".

Dichjarà chì u trasportu ininterrottu serà furnitu da Hacıosman à Tuzla cù a nova linea di metro chì costa 105,6 milioni di dollari, u sindaco Topbaş hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu scopu di ghjunghje à 2019 chilometri di sistema ferroviariu in 400. Purtemu un sistema di trasportu di qualità è còmode à Istanbul à a nostra ghjente. I nostri piani futuri includenu a custruzzione di una fermata di metro à una meza ora di caminu da ogni quartiere. A fermata di Kaynarca quì ùn hè micca l'ultima linea. Sta linea ghjunghjerà à Tuzla. "Videremu inseme chì à a fine di l'annu, i vagoni seranu scaricati in questa stazione di metro è seranu realizati test drive".

Spieghendu chì ùn anu micca investitu solu in metri per un trasportu còmode in Istanbul, u sindaco Topbaş hà dichjaratu ch'elli anu investitu ancu in u trasportu marittimu è u trasportu integratu di mare è metro.

Sottulineendu chì i vagoni seranu abbassati in i tunnel è i test drive cumincianu à a fine di l'annu, u sindaco Topbaş hà dettu: "Siccomu i metro sò stati custruiti di pocu tempu, Istanbul guadagna sistemi più muderni è di qualità superiore chì utilizanu e tecnulugia più avanzate. . Ci era ghjente chì hà custruitu u metro prima di noi, forse 100 anni fà. Ma sò vechji mudelli avà. "Stu locu hè pienu di l'ultimi mudelli di metro è di vagoni muderni, è un sistema assai diversu emergerà in ogni aspettu in termini di cunfortu, qualità è sicurità", disse.

U sindaco Topbaş si n'andò dopu davanti à a mappa di a nova linea di metro è hà datu infurmazioni nantu à e fermate è a linea à i membri di a stampa.

-U TEMPU DI VIAGGIU SERA RIDOTTU À 38,5 MINUTI-

À a fine di u prugramma, u sindaco Topbaş hà pigliatu una foto di souvenir cù i membri di a stampa è i travagliadori chì travaglianu in a custruzzione di u metro.

U primu metro di l'Anatolia KadıköyU tunnel di u Metro di Kartal si estenderà à Kaynarca quandu u travagliu di scavi hè finitu. Hè stata aperta in u 2012 è hà una lunghezza di linea di 21,7 chilometri. KadıköyU tunnel di u Metro Kartal hà 16 stazioni di passageri. Quandu u Metro Kartal-Kaynarca hè inclusu in a linea, u numeru di stazioni ghjunghje à 19 è a lunghezza di a linea aumenterà à 26,5 chilometri.

Inseme cù a linea di metro Kartal-Kaynarca, chì hè prevista per esse messu in opera in 2019 Kadıköy70 mila passageri per ora ponu esse trasportati trà Kaynarca è Kaynarca in un viaghju. Cù a nova linea di metro KadıköyU tempu di viaghju trà -Kaynarca diminuirà à 38,5 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*