A bona nova di u Trenu d'Alta Velocità à Kütahya hè vinuta da u Gazel

A Bona Nutizia di u Trenu d'Alta Velocità à Kütahya hè ghjunta da Gazel: U candidatu diputatu di u Partitu Kütahya AK İshak Gazel hà finalmente datu a bona nutizia chì a ghjente di Kütahya s'aspittava nantu à u trasportu: U Trenu d'Alta Velocità vene.

AK Party Kütahya candidatu diputatu Atty. İshak Gazel hà dettu à SABAH Anatolia nantu à i prughjetti chì facenu surrisu a ghjente di Kütahya. A più grande nutizia di Gazel hè u Trenu d'Alta Velocità ... Dichjarà chì u Trenu d'Alta Velocità (YHT) hè nantu à e labbra di tutti in Kütahya, Gazel hà dettu: "Alcuni maliciosos pettegolanu chì YHT ùn vene micca in Kütahya, ùn passerà per Kütahya. Questa hè a quistione più frequente. à noi in e nostre visite è riunioni. Definitivamente vogliu spiegà questu è dà una bona nutizia. U trenu d'alta velocità vene à Kütahya. Kütahya hè statu ancu inclusu in a dichjarazione elettorale di u Partitu AK annunziata da u nostru Primu Ministru Ahmet Davutoğlu. Unu di elli hè a custruzzione YHT è l'altru hè un ospedale mudernu di a cità. Noi, cum'è Kütahya, avemu furtunatu perchè sti dui prublemi impurtanti sò stati inclusi in u manifestu elettorale di u Partitu AK. Inoltre, u nostru primu ministru hà cunfirmatu questu in a manifestazione di Kütahya è hà prumessu u nostru populu da u podium. A custruzzione di YHT principia in 2016 è serà situata nantu à a strada Istanbul-Antalya. A linea Eskişehir-Kütahya hè 54 km. inclusu in u prugramma d'investimentu. Quelli chì dicenu altrimenti seranu imbarazzati ", disse.

SERÀ U CENTRU DI A NOSA REGIONE
Esprimendu chì Kütahya hè diventatu un centru di trasportu cù treni d'alta velocità è autostrade dopu l'aeroportu di Zafer, Gazel hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu ghjuntu u turismu termale usendu risorse sotterranee in u modu più raziunale. I zoni agriculi fertili di Kütahya seranu purtati à a massima efficienza cù metudi più muderni. In Kütahya, in più di i prudutti di granu, cum'è u zuccherinu, u granu è l'orzu, più frutti, cum'è ciliegie, ciliegie, fragole, prugne, pomi è pere è dilizie lucali cum'è pumati è pepite seranu prudutte più. Per quessa, avemu custruitu 13 stagni in 49 anni è i mette in serviziu. I prudutti agriculi seranu avà pruposti à u mercatu in modu sanu cù l'agricultura irrigata è u livellu d'ingudu di i nostri agricultori serà aumentatu. Aumentemu u numeru di i nostri centri industriali urganizati. Attualmente ci sò 4 OSB. U 5 sarà nantu à Altıntaş Zafer OIZ, è u 6 sarà nantu à u borax, a mina più strategica in u mondu. Avemu avà stabilitu una Direzzione Doganale in u centru. Hè u turnu di l 'usi di spezialità. I costumi specializati seranu principalmente porcellana, ceramica è porcellana. Serà u primu centru di distribuzione è logistica di Kütahya. I prudutti di porcellana impurtati da parechji paesi ghjunghjeranu prima à i dogani specializati di Kütahya è dopu esse distribuiti in tuttu u paese. Parlendu di i prughjetti da implementà in u campu di l'educazione, Gazel hà dettu: "U numeru di studienti in l'Università Dumlupınar hè aumentatu da 20 mila à 50 mila. Duranti u periodu di 13 anni AK Party, 10 novi facultà sò stati aperti. L'area forestale di Kütahya hè 54 per centu. Per quessa, una Facultà di Ingegneria Forestale serà definitivamente aperta. Inoltre, l'infrastruttura è e facilità necessarie sò dispunibuli per a creazione di una seconda università. U liceu prufessiunale turisticu hè statu apertu in Yoncalı Hot Springs. Hè apertu questu annu. A nostra regione Kütahya hè diventata un centru di educazione è termale ".

"U Sviluppu hè pussibile cù a nova Turchia"
U candidatu à u deputatu di u Partitu AK Atty. İshak Gazel hà dettu: "U più sviluppu di Kütahya è u nostru paese serà pussibule cù a nova Turchia". Dichjarà ch'ellu hè un ghjovanu candidatu à u parlamentu, Gazel hà dettu: "Quelli chì anu 18 anni è voteranu per a prima volta in queste elezzione ùn si ricurdaranu micca di i vechji periodi di coalizione in difficultà. Ùn vogliu mancu ricurdà di quelli ghjorni. Instabilità, assenza, cunfusione... Eccu alcune di e coalizioni chì mi ricordu. Dopu chì u Partitu AK hè statu fundatu in u 2002, hà cuminciatu à pruduce una pulitica orientata à a suluzione. I prublemi cuminciaru à andà, per esse rimpiazzati da un ambiente di fiducia cun un guvernu stabile, reputable è putente. U nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan è u nostru Primu Ministru Ahmet Davutoğlu hà furnitu sta reputazione è u putere. A nostra nazione hà alzatu a barra. U slogan "Parlanu è u Partitu AK faci" hè veramente urigginatu da a fiducia di a nostra nazione è a fiducia in noi. Cum'è qualchissia chì hà campatu u 28 di ferraghju è a crisa, dicu vutàmu u Partitu AK per ùn vultà à i tempi antichi. U sistema presidenziale vene ancu cù a nova custituzione. A presidenza ùn hè mai una dittatura. A nostra nazione appruva questu. Spergu chì vinceremu 4 deputati in Kütahya è 400 in Turchia cù u favore di a nostra grande nazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*