TCDD si divide, a ferrovia hè libera per quelli chì anu 1 vagone

TCDD hè divisu a ferrovia hè liberu per quelli chì anu 1 vagone: Hè previstu chì i Ferrovii Statali di a Republica di Turchia seranu divisu in dui cum'è infrastruttura è trasportu in sei mesi.

A preparazione per apre l'operazioni di treni à u settore privatu hè ghjunta à a tappa finale. Mentre chì TCDD hè prevista per esse divisu in infrastruttura è trasportu in 6 mesi, i dettagli riguardanti l'operazione di u sistema sò cuminciati à esse chjaru. E cumpagnie sceglieranu a linea chì operanu è uttene una licenza per questa linea. U prucessu hà da travaglià cusì:
SELEZIONA A LINEA PER OPERARE:

TCDD serà divisu in dui: infrastruttura è trasportu in 6 mesi. A cumpagnia di trasportu operarà sottu u nome TCDD Taşımacılık. A cumpagnia di infrastruttura di TCDD aprirà e linee ferroviarie à u settore privatu. U settore privatu determinarà a linea in quale operarà.

Un cuntrattu di serviziu di finu à 10 anni pò esse firmatu per ogni linea. L'imprese puderanu custruisce a ferrovia o a linea chì operanu se vulete. Questa linea serà necessariamente aperta à l'operatori rivali per una tarifa.
A LOCOMOTIVA SERÀ ANCHE ISCRITTA :

L'imprese riceveranu una licenza di trasportu da u Ministeru di i Trasporti. U settore privatu registrà ancu i veiculi per i vagoni è locomotive chì utilizerà.
SERÀ ANNU IMPOSTU UN SUPPORTO À LA TARIFA DI BIGLIETTA:

Quelli chì anu 5 vagoni di passageri è 1 locomotiva puderanu ottene una licenza di trasportu di passageri. Per u trasportu, ci hè un requisitu per i vagoni è locomotive cù una capacità di carica di 500 tunnellate. U Ministeru avarà una parolla nantu à i prezzi di trasportu in u mercatu.

Sì i salarii eccessivi sò applicati o l'ambienti cumpetitivi si deteriora, una tarifa di u salariu di u pianu o di u tettu pò esse imposta per un certu periodu di tempu. L'imprese riceveranu ancu appruvazioni per i so machinisti. I machinisti anu da passà l'esame prescrittu dopu a furmazione
SI ÙN CUMPLE CU U CONTRATTU, SARÀ DISABILITATU IN 15 GIORNI

U Ministeru inspeccionerà se e linee sò operate cum'è necessariu. Una multa di 25 mila TL serà imposta per ogni viaghju in trenu fattu in violazione di u cuntrattu cù u Ministeru. Se u prublema ùn hè micca risolta in 15 ghjorni, a linea serà trasferita à una altra cumpagnia di ferrovia.
L'IMPRESE EUROPEE VOLANU ANCHE CURRÀ IN TRENI

Hè dichjaratu chì alcune cumpagnie in Europa seguitanu da vicinu u prucessu di liberalizazione in Turchia è sò disposti à operà treni in Turchia. L'ufficiali anu dettu chì e cumpagnie chì producenu treni in Europa volenu ancu vene in Turchia.

1 Comment

  1. Pregu à Diu chì stu cluster di novu furmatu serà benefica per tuttu u paese. A mo quistione hè, sò un cunduttore di u trenu di metro in a cità per 8 anni Induve possu seguità l'applicazioni di u travagliu è e cundizioni in questu novu cluster?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*