Marmaray Passion of Bakırköy People (Galleria di Foto)

Ordali di Marmaray di u Populu di Bakırköy: Stazioni è ferrovie, chì sò state chjuse per più di 2 anni per via di l'opere di Marmaray, sò piene di terra.
Gebze-Halkalı In u Prughjettu Marmaray, chì include a creazione di un sistema ferroviariu ininterrottu trà e cità, solu a sezione di passaghju sottu u Bosforu, vale à dì trà Üsküdar è Yenikapı, hè stata messa in serviziu in uttrovi 2013. Altre parti di u prugettu, Gebze è HalkalıE sezioni chì si estendenu finu à ùn sò micca finite. In queste sezioni, e linee suburbane esistenti seranu migliurate è cunvertite in metro. Grâce à ces travaux de transformation, Sirkeci- Halkalı A linea suburbana trà Gebze è Söğütlüçeşme hè stata chjusa 2 anni fà.

In particulare Bakırköy-Halkalı Mentre a mancanza di travagliu trà e pruvince è l'interruzioni in l'opere di Marmaray sò spessu à l'agenda di Turchia, a ghjente di Bakırköy hè ancu turbata da e debule di sicurezza in e stazioni di treni è a sporcizia di e ferrovie.

Centinaie di citadini di Bakırköy anu chjamatu u nostru ghjurnale è dumandò: "Chì succede à Marmaray?" Esprimenu e so reazioni dicendu: Volkan Işık, chì vive in u distrittu di Sakızağacı, hà dettu: "Ùn avemu micca vistu alcun travagliu propiu da quandu a stazione hè stata chjusa. Chjesu l'entrate, ma u locu pari di ruine. I cattivi odori emananu da a terra, ci hè fangu in ogni locu. Inoltre, sta stazione viota hè ancu risicatu in quantu à a sicurità. Questa stazione scura è viota è a pista di trenu in u mità di u stabilimentu crea ansietà. Chì succede à sta stazione ? disse.

Un altru citadinu, Değer Yener, hà dettu: "A stazione hè chjusa è hè ghjustu quì. Ùn ci hè ancu studiu. L'edifiziu s'assumiglia à una ruina. L'area intornu à a ferrovia hè viota è spaventosa. "Avemu a paura chì e persone scunnisciute prufittàranu di sta lacuna di sicurezza è si stallanu quì". disse.

INDUNI SONU L'OFFICIALI DI FERROVII STATE ?
I citadini di Bakırköy anu dichjaratu ancu chì u caminu chì cunnessa a strada Hatboyu, Gençler Street è Filiz Street, chì hè spessu usata da i pedoni, hè in una cundizione deplorable è chì a ghjente hà ancu paura di attraversà stu cavalcadu. . I scalini di u passaghju sò rotti è i so ferri sò arrugginiti. Avemu ancu presentatu una petizione à a municipalità di Bakırköy è à a municipalità metropolitana in quantu à questa materia. Ma e duie municipalità dicenu chì ùn ponu micca fà u mantenimentu è a riparazione di u passaghju perchè ùn hè micca in a so ghjuridizione è chì u mantenimentu è a riparazione di u passaghju deve esse fattu da e ferrovie statali. Allora induve sò e ferrovie statali ? Perchè ùn sentenu micca e lagnanze di i citadini ? Stazioni di treni, ferrovie è cavalcate sò abbandunati à u so destinu. Se un disastru si trova nantu à questu overpass, quale serà rispunsevule? Quale hà da pagà per questu? "Ciò chì vulemu hè chì i rispunsevuli piglianu in considerazione e nostre lagnanze è venenu una soluzione", dicenu.

1 Comment

  1. Hè un fattu chì in ogni paese, cumpresi i tecnichi avanzati, l'apertura chì ùn rispettu micca a pianificazione pò esse fatta per ragioni pulitiche. MA ùn ci hè nunda cum'è in altrò, u tipu chì mette una piuma in cima... Avà u sultanu sordu hà ancu intesu chì u sistema MARMARAY hè statu apertu prematuremente per ragioni pulitiche. L'ingegneri di Marmaray correnu dopu à u travagliu ghjornu, notte è weekend. Se qualchissia ùn crede micca, truvate una cunniscenza interna è dumandate, vede cumu i so ochji s'apreranu. Semu grati per ciò chì hè statu fattu, ma u nostru duvere quì ùn pò micca esse di patticà nantu à a spalle cum'è di solitu. Oghji hè inevitabbile per tutti noi di fà sta dumanda è di circà una risposta : PERCHÈ QUESTI LAVORI PIANIFICATI CUSI FATTI, SCHIUSSI, « FATTI CU I NOSTRI SOLDI » SEMPI SUCCERANU IN U NOSTRU PAESE ? PERCHÈ ÙN DUMANDEmu U SO CONTU ? ÙN PREMANDEremu, MA I ALIENI VERRANU DA MARITIME È NE PREMANDERANU PER NOI ?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*