Obiettivu di 90 minuti per i citadini in u trasportu publicu Izmir

Obiettivu di 90 minuti per i citadini in u trasportu publicu di Izmir: a municipalità metropolitana di Izmir hà annunziatu chì, cù a transizione à u novu sistema in u trasportu publicu, "l'imbarcu gratuitu per u secondu è u prossimu imbarcu in 90 minuti" ùn serà micca eliminatu, mentre chì i citadini anu dichjaratu ch'elli avianu. prublemi in questu sensu. Certi citadini anu dichjaratu chì a tarifa hè stata dedotta da e so carte per u sicondu imbarcu prima di i 90 minuti. Certi citadini anu dettu chì tutti i soldi chì anu caricatu sò stati ritirati da i dispositi validatori à una volta. U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, in a so dichjarazione in i ghjorni passati, hà negatu è assicuratu l'allegazioni chì l'applicazione di 90 minuti seria rimossa per via di a crisa di carte in a cità.

Ciò chì i citadini anu dettu:
İbrahim Kılınç (Travagliatore): Aghju caricatu 5 lire İZBAN Karşıyaka Sò ghjuntu à a stazione di trasferimentu di Halkapınar da a stazione. Vecu chì hè stata resettata. Avà aghju avutu à reinstallà.

Hıdır Baran (Ingegnere Elettronico): Avemu persu assai soldi per via di u prublema cù e carte. Taglia i soldi prima di 90 minuti. U mo figliolu hà passatu a stessa cosa.

Nihat Doğruol (Parrucchiere): Tutti anu stu prublema. Quandu l'installemu, carica per ogni stampa prima di 90 minuti.

Hüseyin Girgin (Travagliatore): Avemu avutu assai prublemi dopu chì e carte sò cambiate. Dopu à 90 minuti, hè pagatu di novu.

Cemal Evgi (Çaycı): Avemu prublemi cù 90 minuti. Semu lagnanti. Semu vittimi.

Murat Merçeşnihan (Studente): Ùn pudemu micca aduprà 90 minuti. U sistema hè currutti. Aspittemu chì questu sia riparatu u più prestu pussibule.

Hüseyin Gezer (Travagliatore): Ci hè un grande prublema cù 90 minuti. Aghju falatu da u battellu, aghju cullatu in l'autobus, è di novu, hà tagliatu 2.25 TL.

Ali Güleç (Retired): Aghju pigliatu l'autobus 82 da Güzelbahçe. Dopu à 15 minuti, quandu aghju cullatu in l'autobus per finisce u mo travagliu è vultà di novu, hà pagatu a stessa tarifa prima di 90 minuti.

Oben Yalçın (Ingegnere Elettronica) : E persone sò vittime di a crisa di e carte. Ancu se a municipalità metropolitana di Izmir dice chì 90 minuti ùn partenu micca, paghemu una tarifa per ogni imbarcu. Vulemu chì sta prublema sia risolta.

Nükhet Dindar (Capu di l'Uffiziu di u Call Center): Ùn pudemu micca prufittà di 90 minuti. Inoltre, aghju carricatu 20 lire nantu à a mo carta è tagliate tutti in un imbarcu. Ùn capiscu micca cumu funziona questu.

Betül Çevik (Accountant): I soldi sò deduti da a mo carta ogni volta chì imbarcu. Se cuntinueghja per 90 minuti, ùn deve esse interrotta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*