Dui travagliadori colapsati sottu u naufragiu in u Metro Wagon Storage Facility in Izmir!

Dui ghjovani travagliadori sottu à e macerie in a custruzzione di u metro di Izmir Halkapinar
Dui ghjovani travagliadori sottu à e macerie in a custruzzione di u metro di Izmir Halkapinar

Un dent hè accadutu in a stallazione di magazzini sotterranei di Halkapınar, chì hè stata custruita per i vagoni di metro di a municipalità metropolitana di Izmir, in a mattina. A ricerca cuntinua per i dui guardiani di sicurità sottu à u muru.

Una ammaccatura hè accaduta à l'Halkapınar Underground Storage Facility versu 03.00:95 oghje è hè statu dichjaratu chì ci sò stati travagliadori sottu à i detriti. U "Halkapinar Underground Storage Facility" custruitu per XNUMX veiculi di metro hè statu acquistatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Per risponde à i bisogni di parcheghju di e vitture di metro appena acquistate, a custruzzione di un parcu sotterraneo di dui piani in Halkapınar era in corso da un tempu.

Hè statu amparatu chì dui guardiani di sicurità sò stati sottu à u muru colapsatu in u dent chì hè accadutu durante u travagliu di custruzzione realizatu da Barankaya İnşaat. Quandu i squadre investigatori ùn anu pussutu sente da i 2 guardiani chì eranu in turnu di notte, anu signalatu a situazione à a polizia, u dipartimentu di u focu, l'equipe AKS è AFAD.

A causa di l'incidentu, Şehitler Caddesi è u Ponte Halkapınar sò stati chjusi à u trafficu in un modu. I travaglii di riempimentu di scavi sò stati iniziati contru u risicu di a diffusione di u colapsu.

U travagliu cuntinueghja per i dui guardiani di sicurità intrappulati sottu à e macerie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*