Missaghju significativu da i zitelli chì vanu à a scola in bicicletta! "Ùn brusgià a benzina, brusgiate l'oliu!"

missaghju significativu da i zitelli chì vanu à a scola in bicicletta, ùn brusgiate micca gasoline, brusgiate oliu
missaghju significativu da i zitelli chì vanu à a scola in bicicletta, ùn brusgiate micca gasoline, brusgiate oliu

Missaghju significativu da i zitelli chì vanu à a scola in bicicletta! "Ùn brusgià a benzina, brusgiate l'oliu!"; A municipalità metropolitana di Izmir cuntinueghja a campagna "Andemu i zitelli à a scola in bicicletta". Dopu à i studienti di Mavişehir Eraslan College Karşıyaka I studienti di a liceu Evin Leblebicioğlu anu ancu andatu à a scola cù e so biciclette ieri.

A campagna "Andemu i zitelli à a scola in bicicletta" cuntinua in Izmir. A campagna chì incuraghjenu i zitelli à andà à a scola in bicicletta hè stata lanciata eri. Karşıyaka I studienti di u Liceu Evin Leblebicioğlu anu assistitu. U direttore di a scola Affan Arif Erol accumpagnatu da i prufessori di educazione fisica Atilla Küçük è Mustafa Atalay Akbay Karşıyaka I zitelli si sò riuniti à l'entrata di u bazar è caminavanu attraversu u bazar cù e so biciclette. I studienti chì caminavanu cù un banner chì diceva "Vaghju à a Scola in Bicicletta" ùn anu micca scurdatu di dà un missaghju à i so anziani cù i slogans "Bicycle is health" è "Ùn brusgià gas, brusgiate grassu". Allora i pedali sò stati pressati è i studienti ghjunghjenu à e so scole in 10 minuti.

A bicicletta significa salute

U principale Affan Arif Erol hà dettu chì anu ancu stabilitu un club di ciclismo in a scola è urganizatu viaghji in bicicletta cù a participazione di studienti è famiglie in u weekend. Enfatizendu chì una di e caratteristiche più impurtanti di e cità muderne hè a facilità di trasportu in bicicletta è l'usu generalizatu di e biciclette, Erol hà dettu: "U scopu di inculcà sta cuscenza in l'adulti di dumane". I studienti anu dichjaratu chì a bicicletta hè assai piacevule è dicenu: "A bicicletta significa salute. Per una cità pulita è senza rumore, l'automobile duveranu diminuisce è i camini di bicicletta aumentanu. I nostri anziani anu ancu aduprà e biciclette. Hà datu missaghji cum'è "Attenzione è rispettu versu i ciclisti in u trafficu".

U scopu hè a generazione chì va in ogni locu in bicicletta

I studienti eranu accumpagnati da a polizia di u trafficu di bicicletta da u Dipartimentu di Pulizia di Izmir è u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir Capu di Bicicletta, Pedone è Pianificazione Dr. Özlem Taşkın Erten è u staffu di cunduttore Aslıhan Tekin è Burak Tümer eranu ancu accumpagnati. Spieghendu chì anu pruduciutu prughjetti per fà Izmir una "città di bicicletta", Erten hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana; Aumentemu i camini di bicicletta esistenti, urganizemu avvenimenti per incuragisce l'usu di e biciclette in u trasportu urbanu, è sviluppà cullaburazioni internaziunali. Avemu cura di i zitelli più di tutti. Perchè a cultura di u ciclismu si sviluppa à questa età. Sensibilizà i zitelli hè di fà i primi passi versu un futuru senza vitture. "Avemu u scopu di una generazione chì viaghja in bicicletta in ogni locu in a cità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*