U Tunnel di Konak hà SOS Booth, Nisun telefunu

Ci hè SOS Booth in Konak Tunnel, No Telephone: In Konak Tunnel in Izmir, apertu da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, anche se ci hè una cabina telefonica d'emergenza SOS, ùn ci hè micca un telefuninu.
I citadini anu reagitu à l'apertura di u tunnel senza un passaghju pedonale è a mancanza di telefoni d'emergenza. In u tunnel, ci hè solu u club in i spazii di cumunicazione d'urgenza cù l'inscription "SOS" è u simbulu di u telefuninu, ma ùn ci hè ancu un telefunu. U periculu più grande hè dovutu à a mancanza di un passaghju. A cunfusione cuntinueghja in quantu à a mancanza di passaghju per i pedoni in u Tunnel di Konak, chì hè statu apertu u 24 di maghju di u 2015. I pedoni chì cercanu di attraversà davanti à e vitture chì passanu per u tunelu mettenu u trafficu è elli stessi in risicu. Quelli chì volenu scendere da l'autobus è andà à Konak Square è Kemeraltı, o vice versa, pruvate à passà per i lochi chì trovanu aperti perchè a mediana media hè chjusa cù una rete di filu. A polizia di u trafficu aspetta in questi punti per impedisce u passaghju di i pedoni da a sezione à a bocca di u Tunnel di Konak.
Dopu chì u Tunnel di Konak hè statu apertu à u trafficu, u passaghju pedonale quì hè statu eliminatu. I pedoni sò cunsigliati d'utilizà u passaghju di u metro finu à chì u passaghju hè cumpletu. A Direzzione Regiunale di l'Autostrade, chì hà ancu scontru cù u Cunsigliu di u situ, chì hà prisentatu u prughjettu di u passaghju à a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu chì serà finitu da settembre à u più tardi. U passaghju di 42 metri di longu è 6 metri di larghezza serà purtatu da corde di sospensione in acciaio inox. U passaghju averà quattru scale mobili, duie scale regulare è dui ascensori per i disabili.
In a dichjarazione fatta da a Filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Elettrici, hè statu dettu: "In situazioni straordinarie, hè vitale per cumunicà cù u tunnel in l'internu è per pudè vede l'internu di u tunnel. Hè l'unicu mezzu. di cumunicazione. Semu devi esse nutatu chì e distanze trà i telefoni di emergenza ùn deve esse più di 250 metri, cum'è stipulatu in i normi mundiali generale, è, se pussibule, questi telefoni duveranu esse stallati in l'armarii di u telefunu scolpiti in u muru ghjustu di u tunnel insonorizatu. Per d 'altra banda, hè assai impurtante di trasfiriri a chjama d'urgenza da una stazione di chjama d'urgenza à a pantalla principale di u centru di cuntrollu da a camera CCTV più vicina. Quandu si stallanu u sistema CCTV, u tunnel deve esse cumpletamente in u scopu di a camera. Sistemi di cuntrollu di u trafficu, i segni di missaghju variabili è i segni di trafficu variabili chì informanu i cunduttori nantu à a situazione di u trafficu è cumu, cumu è da quale i cunduttori di corsia anu da navigà, sia in u tunnel sia in l'avvicinamenti è l'entrate di u tunnel, custituiscenu una parte assai impurtante di u tunnel d'oghje. sistemi. L'automatizazione è u sistema di cuntrollu di u tunnel è l'applicazioni SCADA sò sistemi chì gestiscenu i sistemi di tunnel chì travaglianu in interazzione cù l'altri in una certa logica. Per quessa, a funzione principale di un sistema d'automatizazione ùn hè micca solu per accende è spegne i sistemi remotamente. L'automatizazione è i sistemi SCADA installati in i tunnelli anu da determinà u puntu à quale u focu hà iniziatu in casu d'incendiu è attivà u scenariu necessariu scrittu prima per a situazione di u focu. Per esempiu, deve mette automaticamente l'illuminazione à u nivellu d'emergenza, chjude l'entrate di u tunnel, crea l'allarme ghjustu in u centru di cuntrollu, focalizeghja u sistema CCTV in u puntu d'incidentu, attivà i sistemi di cumunicazione in-tunnel è di annunziu publicu è cuntattate automaticamente. autorità civili lucali cum'è pompieri, polizia è ambulanze ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*