TCDD hà negatu u trenu à alta velocità di 60 milioni di euro

TCDD hà negatu a nutizia annantu à u furtu di treni à alta velocità di 60 milioni d'euro: A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà negatu a nutizia publicata in un ghjurnale cù u tìtulu "60 milioni d'euro di furtu di treni à alta velocità" nantu à a linea ferroviaria trà Köseköy. è Gebze.

In a dichjarazione scritta fatta da TCDD, hè statu enfatizatu chì a nutizia intitulata "23 millioni d'euro di prufittuità di treni d'alta velocità" publicata in un ghjurnale u 2015 di ghjugnu di u 60 ùn hà micca riflette a verità.

"Ancu se u prughjettu di riabilitazione è di ricustruzzione di a linea ferroviaria trà Köseköy è Gebze era inizialmente pianificatu cum'è duie linee, hè statu decisu di custruisce una linea supplementaria, cunsiderendu a densità di trafficu chì sorgerà in u futuru, è ùn ci sarà micca pagamentu extra à qualcunu riguardu à sta linea addiziale. Si dicia chì ùn hè micca accadutu.

Hè nutatu chì i prucessi di u prugettu sò stati realizati in una manera trasparente in u quadru di a legislazione di l'Unione Europea (UE), cù l'appruvazioni di l'UE è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

Hè stata nutata chì a nutizia era calunniata è diventata in una campagna di smear contru l'istituzione, è hè statu dichjaratu chì l'azzione legale serà presa contru à quelli chì anu fattu è publicatu a nutizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*