U trasportu publicu in Izmir hè liberu per 4 ghjorni

U trasportu publicu in Izmir hè statu gratuitu per 4 ghjorni: dopu à l'offerta rinnuvata in a gestione di u sistema elettronicu di cullezzione di tariffu, chì hè utilizatu in modu integratu in l'autobus, u metro, u sistema di ferrovia ligera è u trasportu marittimu, u cambiamentu di u sistema ùn hè micca finitu, chì benefiziu u populu di Izmir.

U prublema sperimentatu in u cambiamentu di u sistema dopu à l'offerta rinnuvata in a gestione di u sistema di raccolta di pedaggio elettronicu, chì hè utilizzatu integratu in l'autobus, u metro, u sistema di treni ligeri è u trasportu marittimu in İzmir, hà benefiziu a ghjente di İzmir.

I sviluppi dopu chì una sucetà diversa hà vintu l'offerta in l'offerta, chì hè stata rinnuvata u 31 di ghjennaghju per via di u fattu chì u periodu di cuntrattu precedente per l'operazione di u sistema elettronicu di cullezzione di tariffu da ESHOT, l'operatore di autobus di a Municipalità Metropolitana di Izmir, era duvuta à a fine di u 13 di maghju, hà risultatu in ubligatoriu "gratuitu" in u trasportu publicu in Izmir ".

In u "sistema di cullizzioni di tariffu elettronicu" ripigliatu da a cumpagnia Kartek, chì hà vintu l'offerta, da u 1 di ghjugnu, i dispositi di carica di bilanciu è i validatori (dispositivi di lettura di carte) utilizati à l'imbarcu di i veiculi ùn anu micca travagliatu. Per evità ogni interruzzione in u trasportu publicu, l'autobus, u metro, u sistema di treni leggeri è i battelli operati da e cumpagnie affiliate à a municipalità in Izmir operanu gratuitamente dapoi 4 ghjorni.
Denuncia penale da a Municipalità Metropolitana di Izmir

Pretendu chì l'ex operatore di u prublema, Kentkart AŞ, hà pruvatu à chjude u prucessu di trasferimentu di u sistema cambiendu a password è i codici, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà presentatu una denuncia penale à l'uffiziu di u procuratore.

A municipalità metropolitana di Izmir, in una dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dichjaratu chì a password è i codici di u sistema sò stati cambiati da l'ex operatore Kentkart AŞ dopu a scadenza di u periodu di operazione, è chì l'operazione di trasferimentu di u sistema hè stata pruvata à esse chjusa in questu modu. .

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì sta situazione hè stata rilevata ancu da esperti indipendenti è da u Dipartimentu di Pulizia di Izmir Anti-Cybercrime Bureau, è hè statu dichjaratu chì i sforzi massimi sò stati fatti per assicurà chì i citadini ùn anu micca prublemi cù i servizii di trasportu publicu.
U travagliu cuntinueghja à cambià u sistema

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Izmir in quantu à i travaglii di cambiamentu di u sistema in corso, hè statu informatu chì l'operazione, chì hè stata realizata per assicurà chì i validatori è i tornicelli in i veiculi è tutti i dispusitivi di riempimentu in i rivenditori, funzionaranu bè cù u novu prugramma, ùn pudia esse cumplettamente cunclusu per via di intervenzioni micca autorizate in u sistema di sicurità.

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì l'operazione realizata per u funziunamentu sicuru di u sistema, chì hà una media di ogni ghjornu di 1 million 700 mila imbarcu è riempimentu, cuntinueghja ininterrotta.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*