E vacanze d'estate venenu, chì succederà à u trafficu di Istanbul?

E vacanze d'estate venenu, u trafficu d'Istanbul Ciò chì succederà: Non solu i studienti, ma ancu u trafficu d'Istanbul aspettanu e vacanze scolastiche chì cumincianu u venneri 12 di ghjugnu. Sicondu i dati di u Studiu "Autoritmu di Traffic d'Istanbul", u trafficu hè più calmu nantu à TEM durante i mesi di l'estiu. A diminuzione di u trafficu riduce ancu a fattura. Mentre Istanbul salva 5 milioni di TL in E18 in dui mesi, sta figura righjunghji ancu livelli più alti in TEM.

U Studiu "Autoritmu di Traffic d'Istanbul", realizatu ogni trè mesi da Beykoz Logistics Vocational School è Başarsoft, analizà u trafficu di Istanbul senza risolve. U studiu, chì determina i livelli di congestioni di u trafficu in l'arterie principali è e differenze trà i periodi in Istanbul, valuta Istanbul attraversu trè corridori chì currispondenu à 112 rotte. Questi trè corridori, chjamati Corridor Principale, Corridore di Trasferimentu Est-Ovest è Corridore di Trasferimentu Ovest-Est, spieganu statisticamente 84% di u trafficu di Istanbul. U studiu, chì parte da questi curridori, chiarifica ancu l'aspettativa più anticipata di u trafficu di Istanbul, "u trafficu serà facilitatu quandu a scola hè in vacanze".

E vacanze d'estate respiranu più trafficu TEM cà E5
Assistenza da a squadra di ricerca di l'Autoritmia di u trafficu di Istanbul. Assoc. Dr. Serkan Gürsoy dichjara chì e vacanze d'estate dà un soffiu d'aria fresca à u trafficu di l'Autostrada TEM in Istanbul. Dichjarà chì anu paragunatu i trimestri d'ottobre-nuvembre-dicembre 2013 cù i trimestri di lugliu-agostu-settembre 2014 per evaluà i periodi di trafficu invernale è estivale, Gürsoy hà dettu: "In l'invernu, un cunduttore da Istanbul hà da piglià 5 minuti per ora se sò nantu à l'E20 in a direzzione Anatolian-Europe in a matina, è 35 minuti per ora si sò in TEM. Di sicuru, sta perdita diminuisce quandu avemu avvicinatu à i mesi di l'estiu. Scende à 5 minuti per ora nantu à l'E18 è ancu à 15 minuti per ora durante i tempi di vacanze. Ancu s'ellu ùn pare micca una migliione seria, hè ancu un successu impurtante per sensibilizà sta migliione in una cità cusì grande ".

Dichjarà chì un cunduttore chì viaghja in a direzzione Anatoliana-Europa nantu à l'Autostrada TEM in a matina scontra un trafficu più intensu cà l'E-5, Gürsoy hà dettu: "In cunfrontu cù u cunduttore di l'E-5, un cunduttore di u TEM aspetta un 14 minuti extra, vale à dì 34 minuti. In l'estiu, sta aspetta hè ridutta à 18 minuti. I mesi di l'estate riflette positivamente nantu à a densità TEM invece di u trafficu E-5. U cunduttore chì stà in cità preferisce più l'E5 ", dice.

In l'attraversu Europeo-Anatolianu, Kurtuluş hè in TEM
Evaluazione di u trafficu di a sera à l'attraversu Europeu-Anatolian in i stessi quartieri, Assist. Prufessore assuciatu. Serkan Gürsoy hà dettu: "Mentre un cunduttore chì passa da l'Europa à l'Anatolia nantu à l'E5 in l'invernu perde 14 minuti per ora in a mattina, stu tempu persu aumenta à 22 minuti per ora in a sera. In l'estiu, u stessu cunduttore perde 9 minuti per ora in a mattina, mentre chì u tempu persu aumenta à 19 minuti per ora in a sera. U perdu di tempu in l'E5 ùn hè micca assai diversu in l'estiu è l'invernu ", dice.

Gürsoy hà dettu: "In TEM, i cunduttori perdenu 35 minuti à a matina è 41 minuti à a sera per ora in i mesi d'inguernu à i passaghji europei-anatoliani. In l'estiu, u tempu persu aumenta da 17 minuti à a matina à 22 minuti à a sera. Comparatu à l'E5, a densità di l'estiu è l'inguernu di u trafficu nantu à u TEM hè furmatu cù una diferenza più grande l'una di l'altru. Mentre a diffarenza trà l'invernu è l'estiu hè solu 5 minuti nantu à l'E-6 à a sera in l'estiu, sta volta righjunghji 21 minuti in TEM. A cunclusione chì deve esse trattu da questu hè chì hè più benefiziu per u trafficu TEM in a sera d'estate ".

I vacanzieri abbassanu ancu a fattura di trafficu in Istanbul
Basatu annantu à E-5, Gürsoy hà dichjaratu chì mentre a fattura di ogni ghjornu per a cità per via di a congestione di u trafficu in l'ore di a matina in i mesi d'invernu hè di circa 1 milione 290 mila TL, sta fattura diminuisce à 975.000 314 TL per ghjornu in i mesi d'estate, è aghjunse: "U dannu causatu da a congestione di u trafficu in i mesi d'estate si riduce di 423 mila TL per ghjornu. . In l'ora di a sera, stu guadagnu aumenta à 2 mila TL in a direzzione Europa-Anatolia. "In cunsiderà chì sti tassi ponu esse manteni per circa 5 mesi, pudemu dì chì i residenti urbani chì anu lasciatu a cità o ùn sò micca entrati in u trafficu in lugliu è agostu anu riduciutu u dannu di u trafficu di Istanbul da 18 milioni di TL in totale per E-XNUMX ". dici.

Dichjarà chì u risparmiu anu aumentatu ancu più basatu annantu à i valori TEM, Gürsoy dice: "Se l'Istambuli viaghjanu solu in TEM, a cità perderebbe circa 1 milione di TL per ghjornu". Quandu a listessa situazione hè dettu per l'ora di sera, questu hè 1 milione 168 mila. Se Istanbul era custituitu da solu TEM, a diffarenza trà l'estiu è l'inguernu costaria à Istanbul circa 1 milione di TL in favore di l'estiu, è a diffarenza trà a matina è a sera costava Istanbul 168 mila TL menu per ghjornu in favore di a sera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*