A nova rete di trasportu farà di Ankara un centru impurtante

A nova rete di trasportu farà di Ankara un centru impurtante: AK Party Ankara 1st Region Deputy Candidate Barış Aydın hà dettu chì Ankara serà l'intersezzione principale in a nova rete di trasportu chì serà furmata cù l'implementazione di u trenu d'alta velocità (YHT) è l'autostrada. rete è a storica Strada di a Seta, hà dichjaratu chì diventerà un centru cummerciale è ecunomicu impurtante in u mondu.

Barış Aydın hà ricurdatu chì e linee di Trenu Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya è Ankara-Istanbul sò state messe in opera, è l'Ankara-Sivas YHT da esse cumpletata in 2017 duverà 2 ore trà e duie cità; Ellu disse chì cù a linea YHT da esse custruita trà Ankara è Izmir, u tempu di trasportu serà ridutta à 3,5 ore. Aydın hà dichjaratu chì u travagliu nantu à u prughjettu "Ankara-Istanbul High Speed ​​​​Train", chì serà realizatu in tappe cù u mudellu BOT è riducerà a distanza trà e duie cità più grande di Turchia à 1,5 ore, hà ancu esse realizatu. principiatu. Dichjarà chì 17 pruvince seranu cunnessi tra di elli cù a reta YHT cù e linee chì sò state attivate in l'assi est-ovest è nordu-sud è sò sempre in custruzzione, Aydın hà enfatizatu chì Ankara hè in u centru di sta reta. Aydın hà ancu enfatizatu chì cù u prughjettu Başkentray in Ankara, u centru di l'operazione YHT, e linee suburbane, metro è YHT seranu integrate.

U SVILUPPU DI ANKARA ACCELERÀ

Dichjarà chì in u periodu à vene, longu i corridori di trasportu di Kars-Erzurum-Sivas-Ankara-Istanbul-Edirne, Samsun-Antalya, Samsun-Mersin-Iskenderun, Istanbul-Antalya, i centri di produzzione di e grande cità è e cità turistiche seranu cunnessi. L'un à l'altru da e linee YHT, Aydın hà dettu chì u core di u trenu d'alta velocità basatu in Ankara serà cunnessu l'un à l'altru, hà dichjaratu chì a so reta ghjunghje à 3.623 chilometri. Aydın hà enfatizatu chì i centri di crescita di e grande cità è l'opportunità di trasportu di questi centri cù e cità in u prucessu di industrializazione migliurà, è l'opportunità di trasportu trà i centri di attrazione regiunale è l'insediamenti circundanti aumenteranu tremendamente. Affirmando chì e cunnessione di e regioni à pocu redditu cù i porti, e metropoli è e regioni turistiche seranu rinfurzate, Aydın hà nutatu chì questu accelerà u sviluppu cummerciale è ecunomicu di u paese, in particulare in Ankara.

ANKARA CONTATTA CU UNA PUBULAZIONE DI 1.5 MILIARDI

Aydın hà dettu chì ci saranu servizii di treni da Ankara, chì si trova in u centru di e linee di treni à alta velocità, à l'internu di l'Asia Centrale. Dichjarà chì a storica Strada di a Seta serà implementata da u 2023, Aydın hà enfatizatu chì questi sviluppi cuntribuiscenu assai à u sviluppu ecunomicu è à a vita cummerciale di Ankara. Aydın hà dettu: "Ankara hà una populazione di 5.2 milioni, ma una pupulazione di 1,5 miliardi pò esse ghjunta in una distanza di volu di 1,5 ore. Ankara entrerà in un prucessu di sviluppu rapidu inseme cù e cità circundante, cù facilità di trasportu. hè a dinamo di l'industrializazione è di u sviluppu è à tempu un centru cummerciale è ecunomicu impurtante in u mondu.

SOLUZIONE DI PROBLEMA DI VOLU DIRETTA

Aydın hà dichjaratu chì à a riunione ospitata da l'ASO è presiduta da u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Cemil Çiçek è assistita da i rapprisentanti di l'ATO è di diverse ONG è istituzioni, hè statu accunsentutu chì u numeru di voli diretti da Ankara à à l'esteru deve esse aumentatu da 2 à 9 voli in totale. Dichjarà chì stu numeru aumenterà in u futuru, Aydın hà dichjaratu chì cù a suluzione di stu prublema chì dannu l'ecunumia di Ankara, i prublemi in u mondu cummerciale di Ankara per ghjunghje à i mercati stranieri spariranu.

ANKARA hè ancu cintrali per u trasportu terrestre

Aydın hà dichjaratu chì e linee di trasportu di l'autostrada est-ovest è nord-sud d'Ankara sò ancu situate à l'intersezzione è chì sta pusizione di Başkent serà rinfurzata cù e novi autostrade da custruisce. Indicando l'Autostrada Ankara-Niğde è l'Autostrada Ankara-Kırıkkale-Delice da esse custruita, Aydın hà nutatu chì a reta stradale basata in Ankara crescerà assai più grande cù prughjetti cum'è Ankara-Sivrihisar, Sivrihisar-Bursa, Sivrihisar-İzmir, Delice-Samsun. esse cumpletu da u 2023.

Esprimendu chì l'enfasi di u sviluppu ecunomicu di a Turchia si trasfererà à Ankara cù a nova rete di trasportu, Aydın hà dettu:

"Una infrastruttura di trasportu assai veloce è forte emerge da u punente à u livante, da u nordu à u sudu di Turchia cù treni d'alta velocità, autostrade è compagnie aeree. In a nova reta di trasportu, in quale Ankara si trova in u centru, i ligami funziunali di e metropole, chì sò cunnessi l'una cù l'altru da i veiculi di trasportu veloci, sò ancu cuncepiti in modu sustinibili. A stessa reta di trasportu copre Ankara è Turchia cù una populazione di 1.5 miliardi; cunnetta cù i paesi di l'Asia Centrale in u prucessu di sviluppu rapidu. Stu sistema di trasportu forte è integratu farà di Ankara in u so centru l'intersezzione principale di u trafficu in l'attività ecunomica è cummerciale è i movimenti demugrafici. Stu rapidu sviluppu di l'infrastruttura di trasportu farà d'Ankara u locu induve batte u core di l'ecunumia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*