U trenu deragliatu hà evacuatu 5 mila persone

U trenu deragliatu hà evacuatu 5 mila persone: Circa 5 mila persone chì vivenu in a regione sò stati evacuati da e so case per via di u trenu di merci chì hà derailed vicinu à a cità di Maryville, Tennessee, USA.

In una dichjarazione fatta da a polizia di Tennessee à a stampa, hè statu dichjaratu chì u trenu di merchenzie chì appartene à a cumpagnia CSX, andendu da Cincinati, Ohio, à Waycross, Georgia, hà parzialmente deragliatu in prima ore di a matina è hà cuminciatu à brusgià. a vicinanza di Maryville. Hè stata annunziata chì u trenu era carricu di acrilonitrile, un gasu "altamente inflammable è velenoso", è chì circa 3 mila persone chì vivenu in un raghju di 5 chilometri, chì hè pensatu per esse affettatu da u gasu, sò stati evacuati da e so case.

Sicondu a dichjarazione, quelli chì anu lasciatu a so casa per via di l'evacuazione prevista per piglià 48 ​​ore sò stati posti in refugghi. Hè amparatu chì 22 persone chì anu fattu a prima risposta à l'accidentu sò stati mandati à l'uspidale per esse purificati da u gasu chì sò stati esposti.

L'autorità anu avvistatu à i lucali chì l'avvelenamentu di acrilonitrile provoca mal di testa, nausea è irritazione renale.

U trenu, chì era parzialmente derailed, avia un totale di 27 vagoni, di i quali 45 eranu merchenzie periculose, 57 di quali eranu pieni.

L'investigazioni è u travagliu di raffinamentu annantu à l'incidentu cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*