Azzione di Metro è Bus da Disabili da Bursa

Azzione di Metro è Bus da e Persone Disabili di Bursa: I membri di a Branca di Bursa di l'Associazione Turca di i Disabili di l'Associu anu prutestatu u limitu di 6 usu di ogni ghjornu per i disabili per guidà u trasportu publicu urbanu cù una azione.

U presidente di l'Associazione Müzeyyen Yıldırım hà dettu: "I negoziati cuntinueghjanu, se ùn pudemu micca ottene risultati da l'azzione, andemu in tribunale. Se u scopu hè di piglià a persona disabile fora è di socializà, perchè hè fatta sta limitazione ? disse.

I disabili si sò riuniti in a Piazza Şehreküstü à meziornu è prutestavanu l'intruduzione di un limitu di 6 volte à ghjornu in u trasportu publicu. Müzeyyen Yıldırım, presidente di Bursa Branch di l'Associazione Turca di i Disabili, hà dettu: "Per a seconda volta questu annu, Burulaş, a cumpagnia di trasportu di a municipalità metropolitana di Bursa; In marzu di l'annu passatu, hà introduttu restrizioni à l'usu di BuKarts da e persone disabili in u trasportu publicu. L'applicazione hè stata ritirata cù l'iniziativi è l'azzioni pigliate. Da u 26 di ghjugnu, Burulaş hà introduttu un limitu di usu di carte disabilitate 6 volte à ghjornu. Se e persone disabile l'utilizanu 6 volte, metterà un pesu supplementu à u so budgetu. Vulemu chì issi amichi si socializenu, avemu l'amici di travagliu, cusì l'amicu ùn andarà micca à travaglià, ferma in casa. Allora cumu l'accessibilità diventa l'accessibilità? Burulaş viola i nostri diritti è a Legge N ° 4 di u 2014 di marzu di u 28931. Vulemu questu limitatu di ritornu. Cercheremu i mezi legali se ne necessariu. "Se i nostri azzioni ùn sò micca efficaci, avemu da piglià azzione legale".

S'U U PUBLICU hè DI SOCIALIZZà, PERCHÈ STU LIMITE ?

Indittendu chì avianu un usu illimitatu di trasportu publicu prima di u 26 di ghjugnu, u presidente di l'Associazione Yıldırım hà dettu: "Avemu avutu diritti illimitati prima. Si dice chì ci sò 140 mila persone disabile in Bursa, è i cumpagni di quelli cù disabilità severi anu u dirittu di utilizà carte gratuiti. Cunsiderendu i nostri amichi chì ùn ponu micca esce, ci sò almenu 50-60 mila persone disabili in Bursa chì ponu esce. Se u scopu hè di piglià a persona disabile fora è di socializà, perchè hè fatta sta limitazione ? "S'ellu ùn ci hè micca un passu in daretu, ci sò ancu negoziazioni, ma s'ellu ùn avemu micca risultati, simu una urganisazione non governamentale è cercheremu i nostri diritti per via legale". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*