A perdita record da TCDD in 5 anni hè di 5,6 miliardi TL

Perdita record da TCDD in 5 anni: 5,6 miliardi TL: A perdita di u duvere di i Ferrovii Statali (TCDD), chì hè ghjunta à l'agenda cù prughjetti impurtanti cum'è u trenu d'alta velocità, era 5,6 miliardi TL in cinque anni. A diminuzione di i rivenuti da u trasportu di passageri è di merci è u grande aumentu di e spese anu ghjucatu un rolu in a perdita record. A diminuzione di u trasportu di passageri è di merchenzie per ferrovia hà attiratu l'attenzione.

In l'annuariu statisticu di i Ferroviari 2014 di TCDD, a perdita di u duvere di a cumpagnia in l'ultimi anni hà attiratu l'attenzione. I Ferrovii statali anu persu 2010 milioni 866 mila lire in 336, 2011 milioni 733 mila lire in 327, 2012 milioni 877 mila lire in 508, è 2013 miliardi 1 milioni 280 mila lire in 554. A perdita di l'urganisazione in 2014 hà aumentatu da 38 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hà cullatu à 1 miliardi 874 milioni 309 mila lira. L'allargamentu di l'inguernu di ingressu è di spesa in u trasportu di passageri è di merci hà ghjucatu un rolu in e perdite record.

A perdita di a cumpagnia in u trasportu di passageri, chì era 2009 milioni di lire in 639, hè aumentata à 2014 milioni 933 mila lira in 376. In listessu modu, a perdita in u trasportu di merci, chì era di 2009 milioni di lire in 941, hè aumentata à 2014 miliardi 1 milioni di lire in 545. Per d 'altra banda, l'urganizazione, chì hà fattu un prufittu di 2010 milioni 44 mila da i servizii portu in 325, hà fattu un prufittu di 120 milioni di lira l'annu passatu. A cumpagnia hà persu 2014 milioni 30 mila lire da l'operazione di ferry Van Lake in 569.

Hè nutate chì mentre 2010 milioni di passageri sò stati trasportati nantu à e linee suburbane di l'urganizazione custituiti da Sirkeci, Haydarpaşa è Ankara in 59, stu numeru hè diminuitu à 2014 milioni in 29. Mentre 2010 mila persone anu preferitu TCDD per viaghji internaziunali in 260, sta figura hè diminuita à 2014 mila in 156. In cunsiderà u tutale generale, u numeru di passageri di ferrovia, chì era 2010 milioni 84 mila persone in 173, hè diminuitu da 7,6 per centu à 78 milioni l'annu passatu. Nta l'ultimi anni, ci hè statu un calatu di u trasportu di merci ferroviaria per via di a calata di l'esportazioni è l'impurtazioni. Mentre a Turchia hà esportatu 2010 milione 1 mila tunnellate di merchenzie è hà impurtatu 266 milione 1 mila tunnellate di merchenzie in 407, sti pesi diminuinu da 4 per centu in 86 anni. U gruppu di prudutti chì diminuì u più era u petroliu è i so derivati. Mentre 2010 milione 1 mila tunnellate di prudutti di petroliu sò stati trasportati in 93, sta figura hè stata ridutta à 2014 mila tunnellate in 776.
Türkiye hè assai daretu à e ferrovie

In u studiu paragunendu TCDD cù i paesi 34, hè notu chì Turchia hè assai daretu à l'investimenti ferroviari. Ci hè una lunghezza di ferrovia di 9 mila 718 chilometri in Turchia. Sta lunghezza hè 41 mila 328 km in Germania, 30 mila km in Francia, 16 mila 951 km in Spagna, 16 mila 700 km in Italia, 16 mila 365 km in Inghilterra. Mentre solu l'1,7 per centu di i passageri in Turchia preferiscenu viaghjà in ferrovia, l'11,5 per centu di i passageri in Austria, u 10 per centu in Ungheria, u 9,7 per centu in Francia, u 9 per centu in Germania è u 4,2 per centu preferisce i treni per u trasportu. A tarifa di merci trasportata via ferrovia in Turchia hè di 46,7 per centu. Questa rata hè di 45,5 per centu in a Repubblica Ceca, 39,7 per centu in Austria, 30,5 per centu in Ungheria, 25,1 per centu in Pulonia, 15,3 per centu in Germania, 14,2 per centu in Francia, 11,8 per centu in Italia è XNUMX per centu in Inghilterra.

1 Comment

  1. Avete mai pensatu à u mutivu? Aghju seguitu e ferrovie per un bellu pezzu. Puderaghju listà i motivi più impurtanti per i danni chì anu cuntinuatu annantu à l'anni.
    1. U mutivu più impurtante per u dannu ùn hè micca l'insufficienza in a linea è l'infrastruttura, ma l'errore in a logica cummerciale basatu nantu à i ragiuni pulitichi.
    2. A mancanza di una ferrovia efficace, soprattuttu trà e regioni cù trafficu pesante di merci è passageri (Antalya, Samsun, Trabzon, Muğla, Şanlıurfa, etc.) è i centri (Istanbul, Ankara, Izmir).
    3. I tempi di viaghju di i treni, in particulari quelli chì vanu à e regioni di l'Anatolia Orientale è di l'Anatolia Sud-Est, sò assai longu.
    4. In più di l'insufficienze ch'e aghju citatu in u secondu articulu, ancu s'ellu ci hè una ferrovia chì vene in lochi cum'è Kahramanmaraş, Siirt è Mardin, l'operazione ferroviaria ùn pò esse realizata perchè u puntu di cunnessione hè difettu.
    5. U tempu di viaghju diventa assai longu, soprattuttu in i treni di passageri, per via di stoppages eccessivi.
    Cumu risolve questi? In fatti, a suluzione hè abbastanza sèmplice, facilmente applicabile è abbastanza prezzu.
    Prima di tuttu, stabilendu u cuncettu di viaghju senza stop in ferrovie, i treni ibridi chì partenu da Istanbul, Ankara o Izmir, chì ponu viaghjà à certi limiti di velocità nantu à a linea YHT, in a linea elettrica normale o in a linea cunvinziunali, è chì furnisce u cunfortu di u trenu d'alta velocità è di u trenu nurmale à i passageri senza trasferimentu, è in u risultatu, ùn ci hè micca bisognu di trasferimentu, sò messi in serviziu.
    Nant'à e linee attualmente in serviziu, i treni duveranu piantà solu in centri pruvinciali è distretti cù una populazione di più di 50000 2. ùn deve micca piantà in stazioni chjuche. In questu modu, a velocità media di i treni aumenterà è u tempu di viaghju serà accurtatu da almenu 4 ore nantu à e linee occidentali cum'è Ankara - Izmir è 5-XNUMX ore nantu à e linee orientali cum'è Ankara - Adana, Erzurum, Van è Diyarbakir. Stazioni chjuche nantu à queste linee ponu esse supportate da l'operazioni di treni regiunale trà e duie pruvince nantu à a linea in sincronizazione cù i treni principali. Es. Per i passageri chì vanu à Izmir da un paese in Uşak, u passageru hè prima purtatu à a stazione di Salihli cù un trenu regiunale è da quì pò esse ghjuntu cù u trenu di linea principale à Izmir.
    Durante a stagione turistica, u trasportu praticu deve esse furnitu integrendu trasferimenti stradali da lochi cum'è Istanbul, Ankara è Izmir à e regioni turistiche cum'è Muğla, Antalya, Mersin, Adana, Gaziantep, Şanlıurfa è Mardin. Per esempiu, l'espresso di Pamukkale chì partenu da Eskişehir deve raccoglie i passageri YHT chì venenu da Ankara, Konya è Istanbul è riduce u numeru di stazioni cum'è aghju dettu sopra è venenu à Nazilli, Aydın è Söke, micca à Denizli Da Sadıklı è Denizli à Antalya , da Aydın à Muğla Marmaris- Fethiye, da Söke Kuşadası Didim è trasferimenti di Bodrum.
    U trenu blu chì va da Izmir à Konya deve esse aghjurnatu à u standard super express in cunfurmità cù e regule chì aghju citatu sopra è operatu trà Izmir, Adana è Iskenderun. Inoltre, stu trenu deve esse capace di furnisce un serviziu di passageru da Ankara à Izmir via Konya. U trenu Ankara-Adana esistente deve esse operatu cum'è Samsun-Adana o Erzurum-Adana.
    A ferrovia da Yekrköy à Sivas deve esse cumpletu rapidamente Finu à a linea sana hè pronta per YHT, i locomotive di diesel deve esse trasportatu finu à Yerköy, allora e locomotive elettriche finu à Sivas, senza trasfiriri i passageri, i locomotive di diesel deve esse trasportatu à Kars Diyarbakır. Cusì, u tempu di viaghju serà scurciatu da almenu 7-8 ore da quandu Kayseri hè bypassatu.
    U vostru veramente

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*