A funivia di Balçova hè stata riapertura dopu à ottu anni

Telecabina di Balcova
Telecabina di Balcova

A funivia di Balçova hè stata riaperta dopu à ottu anni: e strutture funiviarie, rinnuvate da a municipalità metropolitana di İzmir per 15.5 milioni di lire, sò offerte à u publicu da dumane. U sindaco Aziz Kocaoğlu, chì hà fattu u primu viaghju in funivia inseme cù i sindaci di u distrittu è i membri di u Cunsigliu Metropolitanu, hà dettu: "Era una facilità degna di Izmir. Vogliu chì i nostri citadini passanu un bonu tempu quì cù e so famiglie è i zitelli ", disse.

Rinuvà a funivia di Balçova, chì hè una di l'impurtanti strutture turistiche di a cità cù a so vista di a baia è di u lavu di a diga, da u principiu, a municipalità metropolitana di Izmir mette a facilità muderna, chì hà cunfiguratu in i standard di l'UE, in u serviziu di u publicu dumane (31 di lugliu). U sindaco metropolitanu di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà fattu u primu viaghju à l'installazione di funivia, chì servirà trà 10.00 è 23.00, inseme cù i sindaci di u distrittu, i membri di u cunsigliu è i membri di a stampa, hà chjamatu a ghjente di Izmir à e strutture chì affascinanu quelli. chì u vede cù a so natura magnifica.

Dichjarà chì anu rinnuvatu cumplettamente e strutture in cunfurmità cù i standard di l'Unione Europea è chì anu fattu l'accordi necessarii per chì i citadini passanu un bonu tempu cù e so famiglie quì, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà datu un riassuntu di stu puntu di riferimentu di İzmir. U presidente Kocaoğlu hà dettu: "E strutture sò state messe in opera in u 1974 è anu cuntinuatu à operare. In u risultatu di l'esame realizatu da a Càmera di Ingegneri Meccanici di a Municipalità Metropolitana di Izmir in l'ultimi anni, un rapportu hè statu datu chì deve esse rinfurzatu. À a tappa induve avemu da rinfurzà, avemu amparatu chì un novu regulamentu serà publicatu in l'aviò di trasportu umanu secondu a legislazione di l'Unione Europea, è chì u regulamentu era previstu. Allora, u prucessu di licitazione hà fattu 3 volte. Ci sò stati obiezioni, u prucessu GCC hà fattu. Semu tutti tristi è annoiati. È infine, l'offerta hè finita in u 2013. È avemu finitu sta bella facilità. Da dumane, a funivia servirà. A nostra cumpagnia İZULAŞ operarà sta facilità, chì costa 15 milioni 500 mila TL. I servizii in l'area di passeggiata seranu realizati da a nostra cumpagnia Grand Plaza ".

U sindaco Aziz Kocaoğlu, chì hà ringraziatu tutti i sindaci chì anu cuntribuitu à l'istituzione è u funziunamentu di a funivia di Balçova, in particulare Encüment Uysal, hà dettu: "Era una facilità degna di İzmir. Vogliu chì i nostri citadini passanu un bonu tempu quì cù e so famiglie è i so figlioli ", disse.

1200 passageri per ora

A facilità, cuncepita in cunfurmità cù i normi di l'UE è purtata in İzmir, pò trasportà 1200 passageri per ora cù e so cabine di culore "arcobaleno". U tempu di viaghju cù 20 cabine di 8 persone, ognuna cuncepita in un culore arcubalenu, dura 2 minuti è 42 seconde. U costu tutale di u sistema di funivia, stazioni è arrangiamenti di l'area di recreazione era di 15.5 milioni di TL.

Sottu l'ale di Izmir

A Municipalità Metropolitana hà ancu fattu strutture assai speciali per a ghjente di Izmir per u funziunamentu di l'area di recreazione in a funivia di Balçova, chì a ghjente di Izmir aspetta ansiosamente. Una terrazza di vista hè stata creata à l'entrata dopu avè sbarcatu da e cabine, per chì quelli chì venenu à e strutture, chì saranu gratuiti per i zitelli di 5 anni è sottu, è l'atterrissimu è a partenza seranu pagati 6 TL, ponu vede l'unicu İzmir. vista di a baia da una vista d'uccello. I binoculi sò stati posti in questa zona per furnisce una vista più chjara di u paisaghju. Una casa di pancake hè stata creata nantu à a terrazza d'osservazione cù una vista di u golfu in a parti orientale di a facilità. Una sezione induve si vende snack (sandwich, toast, dessert, prudutti di panetteria, bevande calde è fresche) hè stata tenuta nantu à a terrazza di vista uccidintali cù vista di u lavu di diga. I residenti di İzmir chì volenu fighjà u tramontu in i pini, in particulare in a sezione di terrazza di u caffè di campagna di dui piani, puderanu di novu ghjunghje à l'aperitivi è e bevande calde è fresche. In u Park Cafe, chì hè statu creatu accantu à l'area induve si trova u campu di ghjocu di i zitelli, ci sò cibi cum'è gelato, caramelle di cuttuni è granu bollita chì attraeranu l'attenzione di i zitelli. I più chjuchi puderanu ancu rinfriscà a so energia à a "barra di vitamina" stabilita quì. Mentre i variità grillati seranu offerti à l'invitati à u Grand Cafe, fast food è e bevande calde friddi seranu venduti à Budak Cafe. In a "Meat House" stabilita à a cima di a stallazione, serà prupostu un serviziu di barbecue cuntrullatu. In a facilità stabilita in questa regione, a ghjente di Izmir serà servuta cù gruppi di seduta cù tavule, banche è barbecue in brique. I citadini cucineranu e variità di carne è i prudutti di delicatessen chì anu ottenutu da a casa di carne in i barbecue chì sò illuminati per elli. Inoltre, u mercatu stabilitu per chì i citadini ponu risponde à i so bisogni in u Cable Car Facility senza portà l'alimentu da l'esternu serve ancu.

Cumu hè statu superatu u prucessu difficiule?

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà attraversatu un prucessu assai difficiule per rinvià e strutture di funivia in a cità, dopu à teste di sicurezza à longu andà, riceve l'appruvazioni di l'istituzioni internaziunali di audit indipendenti è di e Camere di Ingegneri Meccanici è Elettrici, è li offre à u serviziu. di i citadini da dumane.

A municipalità metropolitana di Izmir hà avutu a filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi di fà un esame tecnicu, cunsiderendu chì l'installazione di teleferica di Balçova, stabilita in 1974, s'era usata per via di l'usu per parechji anni, è in u rapportu preparatu à a fine. di sta rivista, hè statu dichjaratu chì l'usu di a facilità era "inconveniente" è ci vole à esse migliuratu.

Evaluendu u rapportu sopra citatu, a municipalità metropolitana di İzmir hà chjusu e strutture in u 2008 per travaglià nantu à i prughjetti preliminari è e specificazioni tecniche in quantu à e parti meccaniche, è per realizà travaglii di migliuramentu nantu à a corda di trasportatore, i set di pulegge, a gondola di trasportatore è i pali terminali. U stabilimentu, chì era previstu per esse chjusu per 5-6 mesi da l'assignazione di l'appropriazioni necessarii è per realizà u travagliu di migliuramentu durante stu periodu, hè statu messu in attesa per un tempu dopu avè ricivutu l'infurmazioni chì u novu regulamentu in i normi di l'UE seria messu. in pratica.

Dopu à l'implementazione di u "Regolamenti di l'installazione di trasportu di cable cuncepitu per trasportà e persone" da u Parlamentu Europeu, u Cunsigliu di l'Unione Europea è u Ministeru di l'Industria è u Cummerciu, u prucessu di licitazione hè stata iniziata cù azzione rapida. Tuttavia, l'offerta di custruzzione è di prughjettu, chì hè stata realizata in pocu tempu, hè stata annullata perchè a cumpagnia di l'imprenditore ùn pudia micca cumplettà è presentà i ducumenti necessarii per a firma di u cuntrattu. A seconda licitazione, chì hè stata più tardi, hè stata annullata da l'Autorità per l'Acquistu Pùblicu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu u terzu prucessu di licitazione u 07.06.2012. Firmandu un cuntrattu in marzu 3 in cunfurmità cù a decisione di u 14u Tribunale Amministrativu Regiunale è a decisione di u Cunsigliu di l'Acquistu Pùblicu basatu annantu à questu, u prucessu di cuncepimentu di prughjettu è di custruzzione di u travagliu hè statu ufficialmente iniziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*