U vincitore di u festivale serà torna u settore di u trasportu.

U vincitore di e vacanze serà di novu u settore di u trasportu: Ùn ci hè micca spaziu in l'autobus, i viaghji supplementari venenu. I biglietti di treni à alta velocità si vendenu u più prestu pussibule. I prezzi di l'aviò anu culpitu u tettu.

A corsa per viaghjà durante e vacanze hà cuminciatu ancu à principiu di questu annu. Ancu s'è a festa, chì hà da principià u ghjovi 16 di lugliu, cade in u weekend, hè diventatu quasi impussibile di truvà biglietti di passageru da u 10 di lugliu, cù quelli chì saranu in vacanze per tutta a settimana. Ancu s'ellu hè statu dichjaratu chì i tassi di occupazione durante e vacanze ùn portanu micca "prezzi elevati" à i passageri, i prezzi cuminciaru à aumentà in certe date, in particulare per l'autobus di passageri è i voli aerei.

"In verità ùn ci hè micca scontu"
U presidente di a Federazione Turca di Bus Drivers (TOFED), Mehmet Erdoğan, hà dettu chì l'alti tassi di occupazione in i viaghji in autobus anu cuminciatu u 10 di lugliu. Nutendu chì a maiò parte di i biglietti sò stati venduti durante a settimana di vacanze, Erdoğan hà dettu: "I rotte di i biglietti d'autobus venduti sò principalmente per e regioni di vacanze". Dichjarà chì stimanu chì serviranu 7 milioni di passageri durante e vacanze, Erdoğan hà dichjaratu chì 2 mila voli supplementari seranu attivati.
Dichjarà chì i rumuri di un aumentu di i prezzi di i biglietti ùn sò micca veri, Erdoğan hà dettu: "Ùn ci hè micca cambiamentu in i prezzi di i biglietti. L'imprese anu l'uppurtunità di dà sconti finu à u 30 per centu è l'applicanu in staghjoni normale, vale à dì, quandu a vendita hè menu frequente, ma ùn l'applicanu micca in e stagioni di vacanze. "Per questu mutivu, hè percepitu cum'è se i prezzi di i biglietti sò stati aumentati", disse.

YHT vendu in seconde!
Sicondu l'infurmazioni furnite da TCDD Istanbul Station Chief, i biglietti nantu à a linea High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ notre​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​/s biglie, o TCDD, ? Ùn pare micca pussibule di truvà biglietti vacanti in YHT, chì opera 15 voli à Ankara è 5 à Konya ogni ghjornu, eccettu per i rimborsi è i cambiamenti di viaghju.

I viaghji marittimi sò in crescita
L'Istanbul Sea Buses (IDO) si prepara per e vacanze cù 4 viaghji supplementari per ghjornu, in particulare in u battellu veloce, durante a vigilia è a festa. Situazioni diverse da questu seranu determinate secondu u trafficu di passageri. I battelli di vittura anu righjuntu un altu tassu di occupazione.

I biglietti economici sò fora di l'aria
Per quelli chì preferanu viaghji aerei, a situazione ùn hè micca sfarente da a terra è u mare. A maiò parte di i biglietti sò venduti, è i biglietti promozionali ùn sò micca dispunibili per un bellu pezzu. Quelli chì volenu viaghjà in aviò ùn anu più l'uppurtunità di un bigliettu economicu per via di a stagione di vacanze è di e vacanze. Voli supplementari in l'aria sò ancu nantu à l'agenda, in particulare THY principiarà queste vendite se voli supplementari si verificanu in pochi ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*