A stazione ferroviaria di Diyarbakir serve a regione dapoi 81 anni

A Stazione Ferroviaria Diyarbakır serve a regione dapoi 81 anni: A Stazione Ferroviaria Diyarbakır, chì hè stata aperta in u 1935 da e Ferrovie Statali di a Republica Turca (TCDD), serve a ghjente di a regione dapoi 81 anni.
A stazione di treni di Diyarbakir, chì hè stata attiva in Diyarbakir dapoi anni è serve à a ghjente di a regione, cuntinueghja à trasportà i passageri. Ancu s'è a stazione, chì serve a cità da circa 81 anni, hà persu a so popularità antica annantu à l'anni, cuntinueghja à esse unu di i veiculi di trasportu dumandati da i travagliadori stagionali è i studienti. Malgradu u tassu d'occupazione di XNUMX%, i danni ùn mancanu micca in i treni, chì u tassu d'occupazione aumenta soprattuttu durante i tempi di vacanze è i periodi di travagliu di staggione.
U TRENU VELOCE hè DEVE PER A NEVE
U Capu di a Stazione Ferroviaria di Diyarbakir, Baki Ersoy, chì hà datu infurmazioni nantu à i servizii di treni è u so funziunamentu, hà dichjaratu chì u tassu di occupazione di i treni era 100 per centu cù u periodu di vacanze, certi passageri ùn anu pussutu truvà biglietti, è a stessa intensità hè stata sperimentata durante u periodu di vacanze. periodu di u travagliu staghjunali. Ersoy hà dettu: "Attualmente, u tassu d'occupazione di i nostri treni hè cusì bonu chì i nostri passageri chì arrivanu tardi ùn ponu truvà un postu, è i so biglietti sguassate durante u ghjornu. Ancu s'è u numeru di l'utilizatori di u trenu hè diminuitu cumparatu cù u passatu, cù u sviluppu di novi alternative è a facilità di trasportu, u nostru tassu d'occupazione ùn hè mai cascatu sottu à u 50 per centu. Sè vo dumandate s'ellu hè un affari prufittu, sicuru micca. In fatti, a perdita di servizii di treni Ankara hè coperta da u tesoru, ma questu hè un serviziu furnitu senza prufittu. Vulemu fà un prufittu, ma hè assai irragionevule per parlà di prufittu in queste cundizioni. Perchè avemu usatu treni vechji invece di treni d'alta veloce prudutte cù a tecnulugia di sviluppu, a nostra infrastruttura ùn hè micca assai bona secondu a tecnulugia è e cundizioni di sviluppu, in questu casu si estende a distanza di viaghju, un altru mutivu hè chì i prezzi di u bigliettu sò assai accessibili. Se u tempu di viaghju hè scurciatu è i prezzi sò migliurati, serà più preferitu è ​​u prufittu serà fattu. Di sicuru, ùn ci hè micca un trenu à alta velocità per avà. Hè trà i prughjetti di u 2023, ma ùn pudemu micca sapè ciò chì succede finu à allora, sicuru ", disse.
BIGLIETTE MONEY BY WAGO
Ersoy, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i treni è i so prezzi, hà dichjaratu chì i prezzi di u bigliettu eranu cusì assequibili chì puderanu causari danni, è chì ci eranu diverse opzioni cù letti è posti durante u viaghju in trenu, è i prezzi di u bigliettu cambiavanu in cunseguenza. Ersoy hà dettu: "Avemu 4 o 5 voli à settimana da Diyarbakir à Ankara. In più di questu, avemu voli regiunale. Andemu in Batman o in i distretti. Avemu l'opzioni di vagone secondu i desideri di i nostri passageri. Avemu vagoni singuli o dui letti nantu à i nostri treni Ankara, sicuru, i single sò un pocu più caru. Ci sò cortini trà i nostri vagoni di dui dormitori, i passageri ùn si vedenu micca, è ci sò lavande è frigoriferi in i nostri vagoni induve ponu lavà e mani è a faccia. In più di questu, avemu sedi è vagoni di dorme. Offriamu trapunte, cuscini è copripiumini imballati à l'entrata di i nostri passageri chì preferanu sti vagoni. Puderanu usà i divani letti chì si ponenu cum'è letti ogni volta chì volenu, è ci sò ancu lavandini in i nostri vagoni induve ponu lavà e mani è a faccia. I passageri chì volenu viaghjà in questi vagoni paganu 56 TL per i biglietti. I nostri citadini chì viaghjanu in i nostri vagoni di sedia paganu 41 TL. I prezzi di i biglietti nantu à i nostri voli regiunale varianu trà 3 è mezzo à 5 TL. Oltre à questu, avemu parechji pacchetti di scontu per i membri di a stampa chì anu una carta di stampa gialla, u persunale di TAF, i prufessori, 07-12, 12-26 è i passageri di più di 65 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*