Bombardier diventa fornitore di treni sottu u prughjettu LOTRAIN di Londra

Bombardier hè diventatu u fornitore di treni in u scopu di u prughjettu LOTRAIN di Londra: a Cumpagnia di Trasportu Bombardier hè diventata u fornitore di treni elettrici 45 per esse acquistati da Londra sottu u prughjettu LOTRAIN. Hè statu annunziatu chì u costu di i treni era 558 milioni di dollari.

Per Allmer, capu di Bombardier Transportation rispunsevuli di l'Europa occidentale, u Mediu Oriente è e regioni di l'Africa, hà dichjaratu chì anu firmatu un accordu assai impurtante è e so cumpagnie seranu sempre capaci di furnisce un supportu tecnicu di alta qualità, cum'è in questu accordu.

Hè dichjaratu chì, per via di l'accordu firmatu, hè previstu di riduce u trafficu di Londra è i tempi di viaghju seranu accurtati grazia à stu prughjettu. Hè ancu annunziatu chì un altu livellu di serviziu serà furnitu in termini di cunfortu.

Hè statu annunziatu chì 31 treni da esse consegnati in a prima tappa in u scopu di u prugettu seranu utilizati da Londra à Enfiels Town, Chesnut è Chingford è Romford-Upminister, mentre chì i 14 treni restanti sò previsti per esse utilizati in e strade di Londra. . In una altra dichjarazione fatta da a cumpagnia, hè statu dettu chì i novi treni seranu messi in serviziu in dicembre 2017 è ottobre 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*