Paesu ecologicu pigliatu in un trenu d'alta velocità

U paese ecologicu s'hè chjappu in u trenu d'alta velocità : u professore METU Prof. Dr. İnci Gökmen è u so maritu Prof. Dr. A 'Cooperativa Güneşköy', chì hè stata stabilita in Kırıkkale Hisarköy 15 anni fà cù l'iniziativa di Ali Gökmen, hè stata installata nantu à a strada di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas. A cooperativa rischia di perde a so terra. Prof. Dr. İnci Gökmen: "Videmu ciò chì i ghjorni mostraranu"

U professore METU Prof. Dr. İnci Gökmen è u so maritu Prof. Dr. A "Cooperativa Güneşköy", chì hè stata stabilita in Kırıkkale Hisarköy 15 anni fà cù l'iniziativa di Ali Gökmen, hè stata installata nantu à a strada di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas. A cooperativa face u risicu di perde i so terreni per via di l'espropriazione. In u quadru di u prugettu, chì hà iniziatu 15 anni fà è hè statu implementatu nantu à una zona di 75 decares, i vegetali sò prudutti in a serra stabilita cù l'energia solare. Hè pussibule di pruduce verdura in serra per 8 mesi di l'annu. I ligumi è i frutti pruduciati anu righjuntu i paisani è i cunsumatori per 15 anni senza liberà pesticidi in a natura è cù assai menu oliu. A Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas passerà per una parte di a terra di a cooperativa, chì implementa a vita è a produzzione sustinibili in armunia cù a natura in e zone rurale. A Cooperativa Güneşköy hà affruntatu u risicu di abbandunà e so terre.

"U TRENU hè UNA STRADA DI TRASPORTU CHE NON NOI OPPOSIMI"

"Güneşköy hè ghjuntu circa 14 anni fà. "Avemu travagliatu nantu à a cullizzioni di petre nantu à a terra è a guariscenza di a terra per esattamente 2 anni", disse u Prof. Dr. İnci Gökmen hà dettu: "Basatu nantu à l'esperienza di l'Associazione di Vita Ecologica di Buğday, avemu realizatu una agricultura biologica certificata è l'avemu cumminata cù l'agricultura sustinuta da a cumunità. Avemu permessu à i nostri vicini di Hisarköy di participà à u prucessu è accede à i mercati biologichi in Ankara attraversu l'agricultura biologica certificata. Tuttavia, u puntu ghjuntu avà hè: Sivas-Ankara High Speed ​​​​Train Line passa sopra a terra di Güneşköy. Va bè chì avà? U trenu hè un modu di trasportu chì ùn avemu micca ughjettu. Videmu ciò chì i ghjorni mustrà ; "Ùn sapemu micca avà".

"COPRE UNA SECTION DI 10 DECARES"

Atilla Koç, unu di i fundatori di a cooperativa, hà dichjaratu chì u trenu d'alta veloce passerà per una sezione di 10 decare è hà dettu: "Avemu pruduciutu 40 tunnellate di verdura annu. Avemu alluntanatu i nostri più di 100 arburi di fruttu da a strada. Avemu pigliatu a tarifa di espropriazione è trasfirìu a terra. Ùn avemu ancu ricevutu una risposta à una altra dumanda di terra. Quandu a custruzzione principia, pudemu trasfurmà in un altru locu. U nostru certificatu di produzzione biologica hè statu annullatu perchè ci era espropriazione. "Per quessa, ùn pudemu micca pruduce questu annu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*