A Linea Orientale di Ferrovie Indiane hè rinnuvata

A Linea Orientale di e Ferrovie Indiane hè stata rinnuvata: Un novu passu hè statu fattu per u trasportu ferroviariu indianu. Un accordu hè statu ghjuntu cù DFC (Dedicated Freight Corridor Corp) per a ferrovia Bhaupur-Khurja di 1840 km di a linea orientale di l'India 343 km.

Hè statu dichjaratu chì u costu tutale di l'accordu firmatu u 23 di lugliu serà di 14,97 miliardi di rupie indiane (235 milioni di dollari). U cuntenutu di l'accordu include articuli cum'è l'elettrificazione di a linea, a signalazione, a custruzzione di u centru di cuntrollu è a custruzzione di l'area di magazzinu.

I prucedure necessarii per riceve u finanziamentu da u Bancu Mundiale per u prugettu sò stati cumpletati è accunsentiti. In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Ferrovia Indiana, hè statu dettu chì un accordu separatu seria fattu per i travaglii di custruzzione di a linea.

U travagliu per a linea Bhaupur-Khurja hè prevista per esse cumpletu in 2018. Cù a fine di u prugettu, a capacità di i treni di merchenzie chì serve nantu à a linea hè prevista per aumentà à 13000 tunnellate è a vitezza media nantu à a linea hè prevista per esse 65 km / h.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*