Pioggia di Lode da u Bancu Mondiale à Izmir

L'innuvazioni di trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì sustene un mudellu di urbanizazione sana contr'à i prublemi ambientali, anu ricevutu elogi da a delegazione di u Bancu Mundiale. I membri di a delegazione anu descrittu Izmir cum'è una "città pioniera" è hà dettu: "A cuntrariu di l'altri cumuni, site più apertu à l'innuvazione. "Avete una struttura chì enfatiza i normi internaziunali, a scienza è a tecnulugia", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè stata scelta da u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni per preparà u Pianu di Mobilità Urbana Sostenibile, hà accoltu a delegazione di u Bancu Mondiale. I funzionari di u Bancu Mondiale anu parlatu assai di i passi fatti da Izmir per diventà una cità sustenibile.

A delegazione invitata composta da u Specialista di u Trasportu di u Bancu Mondiale Wei Winnie Wang, u Specialista di u Trasportu di u Bancu Mondiale Murad Gürmeriç, u Direttore di l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts (MIT) Nigel HM Wilson è a Rappresentanza di l'Unione Europea in Turchia, u Coordinatore di a Squadra di Trasportu-Climate Göktuğ Kara, Urban Sustainable. Pianu di Mobilità Hanu ricivutu un briefing cumpletu in Izmir, induve sò ghjunti à vede l'innuvazioni di trasportu in linea cù questu, per sustene u sviluppu di a visione in u campu di a mobilità è per valutà l'impattu finanziariu di i piani d'investimentu.

U trasportu publicu invece di a dependenza di i veiculi
Parlendu à a riunione tenuta in a Sala di Reunione di Çetin Emeç, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe hà sottolineatu chì anu agitu cù i principii basi di unità di trasportu universale mentre preparanu u Pianu Maestru di Trasportu Izmir destinatu à 2030. Gökçe hà dettu: "Avemu pruvatu à creà un ordine per prutege a sustenibilità è l'ambiente chì avemu ereditatu. Avemu scontru cù a delegazione di u Bancu Mundiale à u panel l'estiu passatu. "Avemu assai da amparà l'un l'altru in quantu à a mobilità sostenibile", disse. Gökçe cuntinuò cusì:
"A Municipalità Metropolitana di Izmir avanza cun una scelta chì prova di fà e cose ghjusti in u mondu, contru à e pulitiche sbagliate implementate in Turchia per un bellu pezzu in u campu di u trasportu. "Sviluppendu u Pianu Maestru di u Trasportu, pruvemu di creà un mudellu di trasportu sustenibile in a nostra cità implementendu un pianu di basa chì si cuncentra in u trasportu publicu invece di l'opzioni di trasportu dipendente di i veiculi è di l'individuu, limità u trasportu individuale, è migliurà u trasportu di pedoni è di bicicletta. ."

Izmir hè digià pronta
Parlendu à a riunione, u Specialista di u Trasportu di u Bancu Mondiale, Wei Winnie Wang, hà dettu chì i strumenti di supportu sò necessarii per preparà u Pianu di Mobilità Urbana Sostenibile, cum'è in tutte e altre cità di u mondu. Nutendu chì u più impurtante di questi hè chì l'alta direzzione di a municipalità sustene u prugettu, cum'è in Izmir, Wang hà dettu: "Avemu vistu chì Izmir hè digià pronta è adattata per studii di u pianu di trasportu sustenibili. Durante u nostru viaghju tecnicu, avemu avutu l'uppurtunità di osservà chì u sistema di integrazione è trasferimentu di trasportu hè assai sviluppatu in Izmir. U scopu di noi esse quì hè di vede u vostru travagliu nantu à u trasportu è di amparà quali prublemi pudemu sustene da avà. Sò assai cunfidendu chì andemu inseme, manu à manu, versu stu scopu. "Sò fieru di travaglià cù una tale squadra è in una tale cità", disse.

Scienza è tecnulugia prima
Dichjarà chì sò assai felici di travaglià cù a squadra di esperti di u Bancu Mondiale è a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Coordinatore di a Squadra di u Trasportu-Cambiamentu Climaticu di a Rappresentanza di l'Unione Europea in Turchia, Göktuğ Kara hà dettu: "In quantu avemu osservatu, Izmir hè una cità pioniera. Hà una struttura aperta à l'innuvazioni, inclinata à cooperà in u so modu di pensà, è enfatizeghja i standard internaziunali è a scienza è a tecnulugia. "Cum'è impiegati di l'Unione Europea, ci piace assai", disse.

Hè sfarente di l'altri cumuni ; aperta à l'innuvazione
U Manager di Tecnulugia di Massachusetts, Nigel HM Wilson, hà dichjaratu chì stanu travagliendu in sistemi per cullà i tariffi automatici è determinanu i posti di i veiculi in e cità è per vede cumu hè u trasportu, è hà dettu: "Avemu travagliatu nantu à tematiche cum'è tendenzi innovativi in ​​u trasportu è a vittura. sistemi di spartera. U prughjettu d'integrazione chì a Municipalità travaglia in Izmir hè un passu impurtante in quantu à cumu u serviziu di l'autobus è u settore privatu ponu travaglià inseme è cumu si ponu esse urganizati. A cuntrariu di l'altri cumuni, Izmir hè più apertu à l'innuvazione. "Vecu ancu chì site prontu à travaglià per fà u sistema di trasportu, chì hè in boni cundizioni, ancu più efficiente", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*