Kocaeli Conta I Ghjorni Per Silkworm Tram

Kocaeli cunta i ghjorni per u Silkworm Tram: Bursa, una di e 6 cità in u mondu cù a pruduzzione di tram, hà da scopu di portà u Silkworm in i carrughji di Kocaeli prestu.

Mentre Bursa hè diventata una di e 6 cità in u mondu chì produce tram, Silkworm si rapprisintò fieramente trà i vagoni di metro è i tram di cumpagnie giganti di u mondu in e fiere chì hà assistitu. A prima bona nutizia per u tramviu à dui sensi, chì hè stata definita recentemente, hè vinuta da Kocaeli. L'offerta di tram aperta da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli cù una offerta di 19 milioni 740 mila euro DurmazlarU Silkworm bidirezionale pruduciutu da vintu.

Da u ghjurnale Olay Ahmet Emin YılmazSicondu a colonna di '; E spedizioni di i 12 tram di Silkworm da esse prudutte per Kocaeli accuminciaranu 12 mesi dopu a data di u cuntrattu è tutti saranu consegnati in 18 mesi. Dopu à i carrughji di Bursa, i tram di Silkworm, l'orgogliu di Bursa, cumincianu à viaghjà in e strade di Kocaeli. Dichjarà chì u vermu di seta s'hè sparsu in ogni locu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu: "I tramvii di i vermi di seta viaghjeranu prestu in e cità anatoliane. Ma u nostru scopu hè l'Europa. Bursa serà una cità chì esporta tram in e cità europee. Hè l'orgogliu di Bursa chì i tram di Bursa viaghjanu nantu à i treni turchi. Semu a megliu marca, è pruduciamu i migliori veiculi. "Hè statu vistu in Kocaeli chì ùn hè micca pussibule per altre cumpagnie di riduce u prezzu di u tram Bursa", disse.

Dichjarà chì u sintimu di orgogliu hè per Bursa, Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Macchine, hà dettu: "Avemu intrutu in a produzzione di tram per Bursa. Dunque, sta fiertà appartene à Bursa. U tramviu Silkworm à dui sensi, chì avemu esibitu in a fiera di i sistemi ferroviari InnoTrans in Berlinu l'annu passatu, hà da cumincià à trasportà i passageri in e strade di Kocaeli l'annu prossimu. Noi Durmazlar Semu pronti per a pruduzzione. Producemu tramvii à i standard europei. A nostra qualità di pruduzzione è l'estetica di i nostri tram sò u nostru privilegiu. Avà hè u tempu di pruduce tram per l'Anatolia. L'Europa seguitarà. I nostri scopi è i sogni sò tramindui assai grande, pruduciamu per Türkiye. Quandu un veiculu di u sistema ferroviariu hè acquistatu da l'esteru, a valuta straniera hè persa. Hè per quessa chì a produzzione domestica deve esse supportata ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*