A prima locomotiva elettrica naziunale hà iniziatu i test drives

A prima locomotiva elettrica naziunale hà iniziatu i test drives: TÜBİTAK, chì hà firmatu prughjetti impurtanti recentemente, hà ancu fattu passi impurtanti per a locomotiva elettrica naziunale versu a mità di questu annu. A locomotiva elettrica naziunale hà iniziatu i test drives. Fikri Işık, Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia, hà spartutu a nutizia nantu à u so contu di a reta suciale.

A locomotiva elettrica naziunale sviluppata in partenariatu cù TÜBİTAK è u Ministeru di i Trasporti avarà una putenza di 1 megawatt è un set di treni costarà circa 40 milioni d'euros. U prughjettu, chì hè statu sviluppatu per 3 anni, hè previstu di finisce in nuvembre è dopu principià a produzzione di locomotive.

L'esportazione hè ancu destinata à u prughjettu di a locomotiva naziunale. Cusì, a dependenza straniera è u deficit di u cuntu currente diminuiranu in u settore. Per u 2023, 70 locomotive di shunting è 110 treni d'alta velocità sò previsti per esse messi in serviziu.

 

1 Comment

  1. U vostru primu scopu da avà duverebbe esse locomotive hibride chì cuntenenu dui motori diesel è sistemi elettrici, bona furtuna in u vostru travagliu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*