U Ponte più Pesante di u Ponte di Traversamentu di a Baia di İzmit hè statu piazzatu

Prughjettu di u ponte Osmangazi
Prughjettu di u ponte Osmangazi

Un passu impurtante hè statu fattu ieri in u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, unu di i prughjetti infrastrutturali più impurtanti di Turchia. A parte più pesante di u prugettu, u ponte di 3.5 tunnellate di u Ponte di Traversu di a Baia di Izmit, chì hè u puntu di traversu più impurtante chì riducerà u viaghju Istanbul-Izmir à 2 ore, hè stata postu in u so locu cù una ceremonia ieri. Stu prucessu hà pigliatu 600 ore.

"U PROGETTU FUNZIONA COME PIANIFICATU"

Mehmet Cahit Turhan, Direttore Generale di Autostrade, hà dettu chì i travaglii cuntinueghjanu cum'è previstu per u prugettu:

"U nostru travagliu; procede cum'è pianificatu è programatu. U più grande ponte di stu prughjettu hè postu in u locu. U pianu serà postu in a matina. U travagliu precisu è un grande pesu in millimetri si move in modu equilibratu. In questa tappa di u piazzamentu, un studiu hè realizatu mantenendu sottu osservazione à tutte l'ora di u ghjornu, postu chì a struttura hè fatta di materiale d'acciaio. A nostra ipotesi hè chì serà postu nantu à l'ultimu ponte dumani matina. U travagliu nantu à u Ponte di u Golfu, chì attraversarà u Golfu principale di stu ponte, cuntinueghja. Attualmente facemu per un accidentu chì avemu avutu prima. L'opere di catwalk, chì saranu aduprate per a tiratura di i cavi principali di a catwalk, sò rializati di novu è hè fattu un studiu più meticulosu. À a fine di stu mese, u percorsu di u gattu serà cumpletu. Allora, l'assemblea di u cable di trasportu principale di u ponte hà da principià. Cù a stallazione di u cable principale, i cordi di sospensione, l'assemblea di l'elementi di u ponte, u sistema portante di u ponte di sospensione serà cumpletu ".

"U PONTE SERA IMMESSA IN I PRIMI MESI DI 2016"

Dicendu chì u ponte serà messu in serviziu in i primi mesi di l'annu dopu, u direttore generale di l'autostrade Mehmet Cahit Turhan hà cuntinuatu u so discorsu dicendu:

"Cù a finitura di l'altre superstruttura, l'illuminazione è l'asfaltatu nantu à u ponte, se ùn ci hè micca ritardu in i primi mesi di u 2016, averemu messu u ponte in serviziu. Nantu à sta strada, averemu l'uppurtunità di mette in serviziu prima una seccione trà Bursa è Yalova, chì hè soprattuttu densu in u flussu di trafficu. Mettiremu in serviziu prima l'incrozione İznik è Altınova. Cù a cumissioni di u ponte, l'uscita di Gebze Orhangazi serà datu à u trafficu trà Gemlik. Ci sarà a pussibilità di cunnette u trafficu finu à Bursa à u principiu di l'estate l'annu prossimu. Avemu pianificatu di mette in serviziu una sezione di 20 chilometri di u prugettu trà İzmir Kemalpaşa versu a fine di questu annu.

"FUNDAZIONI SPECIALMENTE CONSEGNATE"

Otoyol A.Ş CEO Yavuz hà cuntinuatu u so discorsu dicendu chì i fundamenti di Batumi sò stati apposta:

"Oghje, simu compie l'Operazione Heavy Lift, chì hè l'ultimu ponte di u Viaduct di l'Approach Sud, chì hè unu di i periodi impurtanti di u nostru prughjettu. Avemu riunitu in questa occasione. Dunque, una operazione impurtante in u prugettu hà da esse fattu oghje. Vulemu sprime u nostru ringraziu infinitu à tutti l'amichi, tutti l'impiegati è tutti i dirigenti chì anu cuntribuitu. 1400 metri di longu è 32 mila tunnillati d'azzaru sò stati utilizati. A so altezza da a terra righjunghji 57 metri è furnisce una cunnessione cù u ponte di sospensione è u pede chì vedemu. Quandu u ponte di sospensione hè cumpletu, assicuraremu chì u trafficu chì passa per u ponte scende à l'autostrada cù stu ponte. Una caratteristica assai impurtante di stu ponte hè chì a Linea di Falla di l'Anatolia di u Nordu passava per questa regione. Hè stata custruita in una zona cun altu risicu di terramotu. Per quessa, i metudi di custruzzione assai spiciali sò stati usati. E so fundazioni sò stati apposta è tutta a struttura hè stata cuncepita cum'è azzaru ".

"Alta resistenza contr'à u terrimotu"

Otoyol A.Ş CEO Yavuz Batum spiegò chì a resistenza di a struttura à i terrimoti hè alta, è chì a resistenza di u viaduttu à i più alti terrimoti hè estremamente alta. Batumi hà dettu:

"Partendu da sta struttura, vogliu dà una breve infurmazione nantu à e parti restanti di u nostru prughjettu. U nostru prughjettu principia à a junction Gebze 400 km è finisce in a direzzione di Orhangazi, Bursa, Balikesir, Izmir. Righjunghji 450 km cù e strade circundante è di cunnessione. U costu d'investimentu hè di circa 8 miliardi di dollari senza IVA. Da oghje, avemu una realizazione finanziaria è fisica di 40%. U nostru prughjettu hè statu finanziatu cum'è 100%. Avemu firmatu l'ultimu pacchettu di 5 miliardi di dollari u 5 di ghjugnu. Questu hè u pacchettu di finanziamentu più altu chì a nostra storia di a Republica hà furnitu per un prughjettu. Ùn circheremu più soldi per compie u restu di u prugettu. Vogliu riassume i miri fisici assai brevemente. A distanza trà Altınova è Iznik Junction di u prugettu hè di circa 45 km. U nostru scopu hè di apre stu locu à u trafficu in dicembre. Finu à a fine di l'annu, trasfereremu u trafficu chì avemu ricevutu da Altınova à Iznik Junction. A sezione trà Altınova è Gebze hè 13 km. Questa sezione hè una di e strutture critiche in questa struttura. Aspittemu u ponte sospesu, a parte di a strada hè soprattuttu finita. U Viaductu di l'Approcciu Meridionale hè finitu da sta sera. "

"A PIÙ GRANDE OPERAZIONE DI ELEVATURA PESANTE DI TURCHIA"

U ponte di u viaductu, chì hè più grande di un campu di football di dimensioni normali è pesa 2 tunnellate in un pezzu, 600 metri di lunghezza è 124 metri di larghezza, hè statu elevatu à 36 metri dopu à uni pochi di ghjorni di funziunamentu, è ancu in a più grande operazione di sollevamentu pesante in Turchia. '. eseguitu è ​​messu in piazza. U Viaductu, unu di l'elementi impurtanti di u prugettu, cunnetta a parte miridiunali di u Ponte Sospesu İzmit Bay Crossing à l'autostrada. I veiculi chì attraversanu u ponte cù u viaduttu scenderanu da una altezza di 57 metri à 60 metri è entreranu in l'autostrada.

TRAVAIL DI LAVORO TURCU

A prima apertura cù un pesu di 1123 tunnillati hè stata sguassata à u principiu di maghju scorsu, prima chì l'ultimu ponte chì pesava 22 tunnillati, chì hè statu postu in u so locu oghje, hè statu elevatu à 500 metri nantu à u viaductu, chì hè statu creatu da u metudu di guida, tutti i quali battu u record mundiale cù un pesu di 2 metri è 600 mila 57 tunnellate. U Viaduct Approach Southern, chì hè interamente u travagliu di l'artisanat turcu, hà da piglià u so postu in a literatura di tecnulugia di custruzzione di u mondu cum'è un prughjettu chì Turkey hè fieru di, cù e so caratteristiche cum'è a so dimensione è a tecnica di custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*