U numaru di camere di sicurezza serà aumentatu nantu à i treni d'alta velocità giapponesi

U numaru di camere di sicurità serà aumentatu nantu à i treni d'alta velocità giapponesi: Central Japan Railways (JR Tokai) hà annunziatu chì aumenterà u numeru di camere di sicurezza in i treni d'alta velocità di u tipu N700 è N700A.

Tsuge Koei, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di JR Tokai, hà annunziatu in a cunferenza di stampa nantu à u sughjettu chì u numeru di 50 camere di sicurezza attualmente installate nantu à i treni d'alta velocità serà aumentatu à 105 per a prima volta, è à 2016 d'aprile. 4, 136.

Ancu s'è l'annunziu nantu à e novi misure di sicurezza hè ghjuntu dopu chì un passageru di un trenu d'alta velocità si suicidò à a fine di u mese passatu, causandu a morte di una donna chì si pusò accantu à ellu, Tsuga hà nutatu chì e novi misure di sicurezza sò state previste prima di questu avvenimentu.

Per d 'altra banda, trà e misure di sicurezza, hè statu informatu chì u sistema di cuntrollu di merchenzie per i passageri di l'aviò ùn serà micca applicatu à i passageri di treni d'alta velocità per via di alcune difficultà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*