Preparazione Portu da Kardemir

Preparazione Portu da Kardemir: Karabük Iron and Steel Enterprises (kardemir) A.Ş Direttore Generale Mesut Uğur Yılmaz hà dettu: "L'area chì tutti avemu da luttà cù duverebbe esse rializà u portu o alternativa portu in Filyos u più prestu pussibule".
Yılmaz, Direttore Generale di KARDEMİR A.Ş, hà dettu chì l'offerta hè stata annullata, per via di l'obiezione di u prugettu portu previstu per esse fattu à Filyos è chì u schedariu hè statu mandatu constantemente à a SOE, è hà dettu ch'elli anu da cercà urgente una alternativa. portu.
"NESSUN ESEMPIU IN TURCHIA"
cù i ghjurnalisti sohbet Yılmaz hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti di a fabbrica. Yılmaz hà enfatizatu l'impurtanza di l'investimenti in corso in e fabbriche di roti di treni è di bobine in i Fabbrichi KARDEMİR per a fabbrica, è hà dettu: "I nostri amichi nantu à a fabbrica di roti anu fattu ispezioni in Germania è l'assemblea di e macchine hè stata finita è un equipamentu incredibile. vene. Presse enormi, chì ùn anu micca esempiu in Turchia, venenu. U bastimentu hè per esse finitu. Questu hè un investimentu cù ritorni à longu andà. Presse di 10 mila tunnellate è ùn ci hè micca tali facilità in Turchia. Quandu dumane hè finitu, a ghjente ùn si mette in fila è dicenu dà una rota. Un investimentu per l'esportazione. Avemu un investimentu in a fabbrica di Kangal, chì hè più preziosa di questu, è questu cuntinueghja. Quandu questu hè finitu, serà a megliu fabbrica di bobine in Turchia. Averemu pruduciutu parechji prudutti diffirenti. Avemu ancu pruduce e so materie prime cum'è bulloni, noci, filu in l'elettrodu, filu di gomma. Pruduceremu prudutti assai puliti è di altu valore aghjuntu. KARDEMİR farà una differenza quandu cuminciamu à pruduce.
"PRODUZIONE FERROVIARIA"
Dà infurmazioni nantu à a produzzione ferroviaria, Yılmaz hà dettu: "Avemu vindutu 180 mila tunnellate di ferrovia quist'annu. U prublema portu hè impurtante per a ferrovia è altri prudutti d'esportazione. Producemu attualmente 72 metri di rails, ma li vendemu in stu paese. Vendimu Rail à l'Iran ma avemu da vende 18 metri di longu. Venanu da l'esteru per aghjunghje à a lista di i fornitori di tantu in tantu. Esigenu long rails in Europa. Ùn avemu micca a pussibilità di mandà una sola pezza da quì à quì. Tuttavia, quandu ci hè un portu, puderemu superà elli ", disse.
Avemu bisognu di pruducia un'alternativa urgente "
Dicendu: "Avemu una lotta cù u portu per uni pochi d'anni", u direttore generale di KARDEMİR, Yılmaz, hà dettu: "L'area chì tutti avemu da luttà hè di realizà un Portu o una alternativa portu in Filyos u più prestu pussibule. Per Kardemir, sicuru, u Prughjettu Filyos Liman hè u prughjettu più impurtante chì portarà Kardemir à u megliu postu in Turchia è in u mondu in u futuru. Sfortunatamente, u fattu chì ùn hè micca statu implementatu finu à oghje l'hà fattu estremamente debule per KARDEMİR. À questu ritmu, u portu di Filyos pò esse micca finitu in 10 anni, è ùn avemu micca aspittà. Per questu, avemu bisognu di pruduce alternative urgente. Ùn sapemu micca quantu hè ghjustu di custruisce un portu à a bocca di u flussu, ma hè un locu chì serà sottumessu à un trafficu constante. U locu hè dispunibule è ùn molesta nimu. Troppu longu per noi. Avemu bisognu di truvà una surtita immediatamente. Sò passati 5 mesi da ch'e aghju pigliatu u postu, senza prugressu. U schedariu hè constantemente andendu avanti è avanti à KIT. À questu ritmu, l'offerta pò esse annullata è u prucessu di licitazione pò esse fattu di novu. Puderia esse un mudellu Build-Operate-Transfer, puderia esse un altru. Semu i soli clienti visibili in u mumentu. Pò esse più significativu s'ellu si cunsidereghja u portu inseme cù e so facilità cum'è a facilità integrata è l'investimentu energeticu. Attualmente, u portu di Eren Holding ci serve. Purtemu carbone è minerale quì cù navi 105-ton, ma hè assai caru. Traversemu a zona di 5 chilometri cù camioni. Ùn pudemu micca cunnette a ferrovia quì. Fà affari in Turchia hè un pocu difficiule. Ci hè bisognu di un travagliu coordinatu. Se avemu coordinatu cù Autostrade è Ferroviari, simu pronti à fà tuttu. Hè ancu a strada di cunnessione da Filyos à Zonguldak. Questi prucessi di permessu sò un prublema in tutti i lati. Puderia esse un annu fà. Avemu da avè u nostru portu. In Bartın è Zonguldak, pudete appena entre è fora di una nave di 10 mila tunnellate. U megliu carbone in u mondu avà hè in Australia, Canada, USA è longa strada. Avemu bisognu di risolve u prughjettu di u portu u più prestu pussibule. Attualmente simu filatura cù acqua di trasportu. A ferrovia trà Karabük è Zongduldak serà finita u 15 d'aostu, è i treni acceleranu un pocu più. Tutti i rails di a ferrovia sò stati cambiati è andanu nantu à i rails KARDEMİR. Si dice chì cresce 2-3 volte in a velocità. Questu accelera a nostra carica chì porta un pocu ", disse.
"AUMENTA LE NOSTRE ESPORTAZIONI"
Nutendu chì aumenteranu l'esportazione di parechji prudutti, in particulare Ray, cù a suluzione di u prublema portu, Yılmaz hà dettu: "Da quandu l'Iran hè diventatu Iranu, 10 mila 500 chilometri di rails sò stati custruiti quì è u pesu tutale di ferrovia utilizatu hè di 600 mila. tunnellate. L'esportazione di KARDEMİR hè più di 60 mila tunnellate. A ferrovia di KARDEMİR hè una ferrovia sopra i standard mundiali. U direttore di l'acquistu di e Ferrovie di u Statu australianu hè quì è vole espansione a lista di i fornitori. Se u prublema di u portu hè risolta, tuttu questu serà bè. Cum'è Karabük è a regione, avemu bisognu di fucalizza quì. Questu hè in l'interessu di u paese. Cum'è KARDEMİR, simu strumentali in questu ".
U direttore generale Mesut Uğur Yılmaz hà ancu aghjustatu chì, cum'è KARDEMİR, anu un pianu d'investimentu di 38 milioni 500 mila dollari per l'investimentu ambientale è chì cumincianu à cullà i prezzi per questu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*