L'operatore di a ferrovia hà fattu un mudellu di locomotiva a vapore utilizendu parti originali

mockup di i ferroviari
mockup di i ferroviari

L'operatore ferroviariu hà fattu un mudellu di locomotiva a vapore cù pezzi originali: Turkey Railway Machinery Industry Inc. in SİVAS. Mehmet Öz, 48 anni, chì travaglia cum'è travagliadore in TÜDEMSAŞ (TÜDEMSAŞ), hà fattu un mudellu di a prima locomotiva a vapore domestica "Bozkurt" prodotta in fabbriche ferroviarie Sivas.

U mudellu di locomotiva, chì hè stata finita in 7 mesi cù materiali utilizati in a custruzzione di treni, hè una copia esatta.

Mehmet Öz hè graduatu da a Scola di Apprenticeship è hà cuminciatu à travaglià in a filiera di Wagon Wheel in TÜDEMSAŞ in 1982. Öz hà riparatu è fabbricatu roti di carri per anni. Öz, chì hà vistu "Bozkurt", a prima locomotiva a vapore domestica prodotta in e fabbriche ferroviarie di Sivas davanti à a fabbrica, in u so viaghju è da u travagliu, hà decisu di fà un mudellu. Cù l'aiutu di i so amichi, Öz hà cuminciatu à travaglià per fà una replica di "Steppenwolf" fora di l'ore di travagliu. In u risultatu di 7 mesi di travagliu, Öz hà rifattu u "Bozkurt", fattu in u 1961, cù una dimensione di 1 metru è 45 centimetri. U mudellu hè statu chjamatu "Devrim" in commemorazione di a produzzione di u primu bloccu di mutore di l'automobile domestica in a storia di a Republica di Turchia in Sivas.

SCALA 10/1 DI U TRENU REAL

Mehmet Öz, chì hà cumpletu u mudellu chì hà creatu cù pezzi di piccula scala utilizati in a fabricazione di vagoni in a fabbrica, hà dettu: "Sò tutti prudutti originali. Ùn ci sò ordini da fora. Tutti sò materiali chì avemu martellatu, curvatu è saldatu cù u nostru travagliu. Pesa circa 80-90 chilò in media. Hè identica à u trenu veru. Hè 10/1 più chjucu cà u trenu veru. U mo scopu principale era di fà questu cù vapore, ma postu chì ùn pudia micca fà questu in i mo mezi attuali, avemu fattu cun un mutore elettricu. Avemu ancu preparatu a so infrastruttura. "Serà installatu in un ghjornu o dui", disse.

REMINISCENTI DI A "RIVOLUZIONE"

Öz hà dichjaratu ch'ellu pensava chì u nome di u mudellu di locomotiva era "Rivoluzione"; "Per a prima volta in a storia di a Republica di Turchia, u bloccu di u mutore di l'automobile domestica "Devrim" hè statu sculacciatu in a nostra fonderia in Sivas. "Hè u so patrimoniu, vogliu chjamà" Devrim "in a so memoria", disse. Öz hà dettu chì a locomotiva hà digià parechji pretendenti, ma ùn hà ancu decisu di fà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*