A cima di l'industria ferroviaria mundiale hà attiratu una grande attenzione

A cima di l'industria ferroviaria mundiale hà attiratu una grande attenzione: 6. Ferrovia Internaziunale, Sistemi Light Rail, Infrastruttura è Logistica Fiera - Eurasia Rail hà accoltu 11.539 visitatori!
6th International Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistics Fair - Eurasia Rail hà riunitu 30 cumpagnie da 300 paesi cù 52 visitatori prufessiunali da 11.539 paesi. A fiera hà cuntribuitu à a creazione di novi opportunità di cummerciale è di cuuperazione per i so participanti è i visitori. A fiera, ospitata da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni di a Republica di Turchia è e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia, hè stata ancu sustinuta da TÜVASAŞ, TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è KOSGEB.
Eurasia Rail, chì hà a distinzione di esse "l'unica fiera ferroviaria in a regione Eurasia è a 3a più grande in u mondu"; Ha riunitu i settori ferroviari, di l'infrastruttura è di a logistica di a regione in u Centru di l'Expo d'Istanbul trà u 3 è u 5 di marzu. Cù e cunferenze tenute simultaneamente à a fiera, sia i participanti sia i visitori; Amparanu nantu à l'ultimi sviluppi, innovazioni è tecnulugii in i settori, è ancu i prublemi di u settore è e soluzioni.
Eurasia Rail, l'unica fiera ferroviaria in a regione Eurasia è a 3a più grande in u mondu, urganizata da TF Fuarcılık è EUF - E International Fuarcılık, chì sò trà e cumpagnie di u gruppu di ITE Turkey, chì urganizeghja fieri principali in i settori principali di Turchia; Hà cuntribuitu à a realizazione di cullaburazioni pruduttivi è à u sviluppu di u settore cù a participazione di e cumpagnie è i paesi di punta in u settore.
A fiera hè stata aperta da TR Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, Direttore Generale di TCDD Ömer Yıldız, Direttore Generale di l'Associazione Ferroviaria Internaziunale Jean Pierre Loubinoux, Direttore Regionale di ITE Group Vincent Brain, Direttore di Industria di ITE Group Laurent Noel, Direttore Generale di ITE Turkey Burcu Başer è ITE Turchia, direttore di u gruppu di trasportu è logistica Moris Revah.
In u scopu di a cunferenza tenuta u primu ghjornu di a fiera, Cunsigliu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Anzianu Direttore Generale di TÜVASAŞ, Prof. Dr. Moderatu da Metin Yerebakan; UIC - "Railway Public Discussion" cù parlanti Jean Pierre Loubinoux, Siemens Mobility General Manager Cüneyt Genç, GE Transportation - Europa, Mediu Oriente, Africa di u Nordu è Russia Trasportu CEO Gökhan Bayhan è German Railways (DB) Benoit Schmitt cum'è parlanti. In questa sessione, chì era assai pruduttiva per i participanti di a fiera è i visitori, l'ultimi sviluppi in u settore ferroviariu sò stati spartuti.
In u sicondu è u terzu ghjornu di a fiera, u prugramma di a cunferenza include accademichi, ufficiali di l'ONG di settore, alti funzionari di l'istituzioni di u guvernu è cumpagnie internaziunali; Hè statu tenutu sottu i tituli "Sistemi Ferroviari Urbani", "Sviluppi in Veiculi Ferroviari", "Sistemi di Gestione di Sicurezza" è "Temi Speciali in Ferroviari". In i pannelli urganizati; L'infurmazioni nantu à "Attività di R&D in u Settore Ferroviariu", "Nove Soluzioni in Mantenimentu è Monitoraghju di Linee Ferroviarie", "Funzioni di Sicurezza in Sistemi di Treni d'Alta Velocità", "Prodotti d'Acciaio cù Altu Valore Aggiuntu in Ferrovie" sò stati spartuti cù l'espositori. è i visitori.
ITE Turkey Transportation & Logistics Group Director Moris Revah: "Eurasia Rail, a Ferrovia Internaziunale, Sistemi Light Rail, Infrastruttura è Fiera di Logistica, cù i so sviluppi impurtanti in u settore, l'ultime tecnulugia, è l'intruduzioni di novi prudutti; Hè riesciutu à diventà una piattaforma chì hà attiratu l'attenzione di u mondu sanu da u ghjornu chì hè stata urganizata. Eurasia Rail, chì avemu urganizatu per a 6a volta questu annu, hà riunitu 30 cumpagnie participanti da 300 paesi è 52 visitatori da 11.539 paesi. Grazie à a fiera, i participanti anu avutu l'uppurtunità di scuntrà l'altri è sò ghjunti novi opportunità di cummerciale. Cridemu chì a fiera sustenerà l'industria ferroviaria per ghjunghje à i so obiettivi 2023.
Dopu à a nostra fiera di successu, avemu focu annantu à a 1st International Petroleum, Railways and Ports Conference, chì hè u nostru novu investimentu in questu campu. A cunferenza, chì serà ospitata da l'EUF - E International Fair Organization, una filiale di ITE Turkey, è a Republica Islamica d'Iran Railways (RAI) trà u 15 è u 16 di maghju 2016, si focalizeghja nantu à e ferrovie, l'industria petrolifera è di gas naturale è porti impurtanti in u Mediu Oriente, l'Asia cintrali è e regioni vicine, u scopu di assicurà a cooperazione trà "A cunferenza, chì si terrà in Iran, chì hè trà i mercati di destinazione di Turchia, cuntribuisce à a crescita di u settore ferroviariu è accelerà l'aumentu di l'espurtazioni". disse.
ITE Group hà una cumpetenza speciale in u settore, grazia à e fiere 12 chì urganizeghja in i paesi 17 in u campu di "trasportu è logistica", cumprese Eurasia Rail, chì sò i più grandi in e so regioni. Cumminendu a forte rete globale furnita da ITE Group cù l'esperienza è u portfolio di ITE Turkey, Eurasia Rail cuntinuerà à creà benefici per l'industria ferroviaria. A 7th International Railway, Light Rail Systems, Infrastructure and Logistics Fair - Eurasia Rail si svolgerà u 2 - 4 March 2017.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*