U focu annantu à un trenu di trasportu in Argentina ferite 32

Incendiu in u Trenu Suburbanu in Argentina: 32 Feriti: 32 persone sò stati feriti per via di un focu chì hà sbulicatu in a locomotiva di un trenu suburbanu in Buenos Aires, a capitale di l'Argentina.
Hè statu dichjaratu chì u trenu suburbanu hà pigliatu u focu per una ragione indeterminata mentre si moveva trà l'arrêt Villa Devoto è Saenz Pena in u centru di a cità.
Hè statu nutatu chì u fumu causatu da u focu circundava rapidamente i vagoni di passageri.
U presidente di u Serviziu d'Aiuti d'Urgenza (SAME) Alberto Crescenti hà dichjaratu in a so dichjarazione à a stampa chì i feriti sò stati purtati in ospedali vicini è chì i feriti sò stati causati da inalazione di fume, attacchi di panicu è tagli.
Hè statu enfatizatu chì i servizii di treni suburbani cuntinueghjanu dopu chì u focu hè statu cuntrullatu cumplettamente.
Hè dichjaratu chì i frequenti accidenti di treni in u paese causanu un grande panicu, soprattuttu in i residenti di Buenos Aires.
25 persone morse è 2012 persone ferite in u disastru di u trenu chì hè accadutu u 51 di ferraghju di u 700, in a stazione "Once" in u centru di a cità di Buenos Aires. Infine, in uttrovi di u 2013, 105 persone sò state ferite in Buenos Aires quandu un trenu ùn hà micca firmatu à l'ultima stazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*