Espansione di a rete di metro di Tokyo

A Rete di Metro di Tokyo si espande: L'amministrazione metropolitana di Tokyo hà annunziatu a pianificazione di a nova linea di metro, chì predice chì finisce dopu à i Ghjochi Olimpichi di u 2020 chì a cità ospiterà.

U pianu per l'espansione di e linee di metro di a cità serà sottumessu à u Ministeru di u Trasportu è u Turismu di u Giappone à a fine di u mese. Se u pianu hè accettatu da u ministeru, i preparativi seranu cumpletati è l'attività principiaranu finu à u 2016.

Per espansione e linee, hè previstu di apre una linea à a stazione di Shinagawa, chì hè un puntu nantu à a linea maglev in u centru di Tokyo. Hè statu annunziatu chì un altru pianu di espansione serà da a stazione di Tokyo à l'area di Rinkai dopu à Ginza, Harumi è Ariake.

In un'altra dichjarazione, hè statu dichjaratu chì Tokyo, chì si sviluppa è a densità di a pupulazione cresce ogni ghjornu, hà bisognu di sti linee è e linee previste saranu fatte è messe in serviziu u più prestu pussibule per furnisce un serviziu megliu à i citadini. . Hè stimatu chì l'ammontu tutale di i prughjetti previsti per esse realizatu serà di circa 320 miliardi di Yen Japanese.

 

 

 

1 Comment

  1. In fatti, quandu vi fighjate à e carte, u Giappone hà a terza più grande industria di l'automobile in u mondu, vale à dì, l'omi pruducianu a vittura stessi, è ùn cumprà micca da fora cum'è noi, ma u metro hè à un livellu chì vi Doppiu u nostru, in più, sò in u cinturione geprem, si sbattulanu ogni ghjornu, ma anu ancu custruitu un metro, crede mi, vogliu esse giapponese.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*