I treni è e navi oramai viaghjanu cù u gasu naturale

I treni è i navi oramai travaglià cù u gasu naturale: Iè, avete lettu sbagliatu. In u scopu di u studiu iniziatu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni, i mutori chì utilizanu gasu naturale cumpressu (CNG) è gasu naturale liquefattu (LNG) seranu inclusi à fiancu à i motori diesel in treni è navi.

U mutore, chì serà sviluppatu da l'ingegneri turchi è serà cumpletamente domesticu, serà u primu in u mondu. Cusì, cù l'usu di u mutore, sia u costu serà riduciutu significativamente è a contaminazione ambientale serà minimizzata.

Avà tene strettu; Turchia hà iniziatu u funziunamentu di u mutore domesticu, chì serà u primu in u mondu. U mutore, cuncepitu da l'ingegneri di a Direzzione Generale di Ferrovie Statali (TCDD) sottu à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è serà rivoluzionariu, permetterà à i treni è i navi di operare cù un mutore di gas naturale quandu hè cumpletu.

In u studiu in dui fasi; Utilizendu u metudu di iniezione diretta di u meccanismo di combustione di a nova generazione, u rendiment di u mutore diesel serà migliuratu da circa 5 per centu è puderà esse cunvertitu à 100 per centu di gas naturale.

Oltri a tutti sti funziunalità; Quandu si usa un mutore di gas naturale, a contaminazione ambientale serà ridutta di 70 per centu cumparatu cù a contaminazione ambientale di i motori diesel. In più di tutti questi, esaminendu a trasfurmazioni di e macchine diesel esistenti in i veiculi di passageri è i navi di trasportu, chì sò coordinati cù u campu marittimu, chì operanu in u trasportu marittimu di cabotage, in macchine chì utilizanu gas naturale cumpressu (CNG) o gas naturale cumpressu (LNG). , chì hè un carburante ecologicu, ecunomicu è sicuru, è i studii necessarii per l'applicazioni seranu iniziati.

Iè, u grande successu di l'ingegneri turchi; Accantu à i motori diesel utilizati in treni è navi, i mutori di gasu naturali sviluppati in u risultatu di u grande travagliu di l'ingegneri turchi seranu ancu inclusi.

Malgradu tuttu; i nostri amichi ridiranu, è i nostri nemichi seranu devastati da l'avidità. U malatu s'arrizzò una volta.

O mondu; aspetta per noi. Insegneremu l'umanità, l'umanità, eventualmente. À quelli chì anu vistu rispirà troppu per noi finu à oghje ; Vi insegneremu ciò chì l'umanità è a civilizazione sò in dettagliu.

Spergu chì ellu vede questu.

Aspetta per noi l'umanità, a Nova Turchia vene. Per campà in pace è felicità à u massimu.

Surghjente: www.vakit.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*