L'espropriazioni in YHT cumincianu dopu à l'appropriazione

L'espropriazioni in YHT accuminciaranu dopu l'appropriazione: i prughjetti di a seconda tappa di u Trenu d'Alta Velocità sò stati appruvati. Dopu chì l'appropriazione hè furnita, l'espropriazioni principiaranu in Sapanca. Novi modi è rigulamenti per esse aperti sò in a nostra nutizia.

U sindaco di Sapanca Aydın Yılmazer hà datu infurmazioni nantu à i travaglii di u Trenu d'Alta Velocità in a riunione regulare di u cunsigliu di lugliu. Eccu i punti culminanti da e dichjarazioni di Yılmazer:

NEW WAY

A nova strada, chì partirà da u sottupassu di l'Hotel Lale, serà larga 12 metri. A strada, chì passerà per tutta a Strada di a Democrazia è una parte di a Strada Sahil in parallelu, in u nordu di a strada ferroviaria esistente, finisce in Ayangöl Houses.

SOTTASSASSI

U Sottopassu di a Gendarmeria serà apertu à u trafficu cum'è a municipalità di Sapanca hà annunziatu prima. A causa di a forte pendenza di u passaghju, e so entrate è e so uscita scenderanu à circa 50 metri da a so pusizione attuale. U Lale Hotel Underpass serà à circa 8 metri di latitudine. 2 veiculi ponu passà per u Underpass à u stessu tempu.

SPROPRIA

U prugettu hè statu appruvatu. U finanziamentu hè aspittatu per l'espropriazione. Dopu chì l'appropriazione hè furnita, l'espropriazioni cumincianu rapidamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*